Wat is de 'dieptste' synth?

Hmmmm pffffff 8o)
Voor mij is het brein de diepste

Misschien handig als we eerst gaan proberen 'diep' te definiëren of zo? Want als zo iedereen zijn favorieten opsomt schiet dit niet echt op natuurlijk...

Origineel geplaatst door Cheimoon
Misschien handig als we eerst gaan proberen 'diep' te definiëren of zo? Want als zo iedereen zijn favorieten opsomt schiet dit niet echt op natuurlijk...

Origineel geplaatst door Fuse
Welke synth is qua programmeren het diepste mee te gaan?

;)

Fizmo en xl7 heeft ook tig tig patchchords...nooit uitgespeeld dus...

bij softsynth's wordt het wel heel moeilijk (reaktor bevalt mij nogwel maar max gaat wel weer verder )
daarom hardware:
de a6/ andromeda denk ik ook. veel mogelijkheden en een hoge resolutie.
(je kunt hem b.v. precies instellen op 6,21 op een schaal van 0 tot 100)
en de basissound is ook best goed te doen.

Origineel geplaatst door dione
;)

Uhm, even denken, je geeft nu dus aan dat Fuse zijn vraag al niet nader specificeerde waardoor zo'n thread niet zo raar is... Maakt dat mijn idee om die vraag wel nader te specificeren en wat meer ergens op uit te komen zo raar dan? :geslaagd:

(behalve als Fuse als bedoeling had dat iedereen gewoon een synthnaam gaat roepen, dan heb ik niks gezegd natuurlijk ;) wat ik zelf ook deed trouwens)

Andromeda.

Maar eigenlijk is de vraag niet relevant. Want één van de beste synthesizers aller tijden, de Minimoog, heeft heel weinig mogelijkheden. Muzikaliteit, dáár gaat het om. Wat DOE je met een synth is het allerbelangrijkste.

Origineel geplaatst door Sander02
Wellicht een additieve zoals die van Kawai. heeel veel golfvormen om je om te bekommeren
G2? dat is een modular alleen digitaal, die blijft dan toch buiten beschouwing...

't is een moeilijke vraag om te beantwoorden...

Je zou net zo goed kunnen vragen, met welke synth kan je de meeste klank-combinaties maken... die gaat niemand je beantwoorden lijkt me :D

En wat levert het perfecte antwoord op je vraag eigenlijk op??

En wat als ik m'n studio nu zie als 1 grote dikke vette synth waarvan de behuizing de muren van m'n kamer zijn met mij erin !! da's diep hè

Ok dan, de CS30 van yamaha

waarom? omdat de volgende stap bij deze bak een modulaire synth zou zijn. En die blijft volgens Fuse buiten beschouwing. Qua modulatie mogelijkheden en kijkende naar z'n leeftijd vind ik dit de diepste synth; je bent er wel even mee zoet zo te zeggen :D

Origineel geplaatst door Cheimoon
Uhm, even denken, je geeft nu dus aan dat Fuse zijn vraag al niet nader specificeerde waardoor zo'n thread niet zo raar is... Maakt dat mijn idee om die vraag wel nader te specificeren en wat meer ergens op uit te komen zo raar dan? :geslaagd:

Kortom,welke synth gaat net zo diep,dan wel dieper,als de door jouw geponeerde vraagstelling...;)

Origineel geplaatst door dione
Kortom,welke synth gaat net zo diep,dan wel dieper,als de door jouw geponeerde vraagstelling...;)

:confused: Ikke niet zo diep => ikke dus niet begrijp... (maar ik weet niet of dat er veel toe doet ;) )

Back