Ben best vaak met dance bezig geweest (of geprobeerd te zijn geweest). Maar de laatste tijd heb ik ook meer behoefte om met electronic bezig te zijn. Dus meer alternatieve dingen. Hoewel dat eigenlijk ook dance is maar dan wat meer alternatief en minder commercieel. Zo vind ikzelf bijvoorbeeld Rank 1 super. Dat is dus geile commerciƫle dance. Maar daarnaast vind ik Timo Maas nog superder (hehehe). Persoonlijk vind ik dat niet commercieel (hoewel hij er niet armer van wordt want het verkoopt best goed denk ik).
Maar om terug te komen op het thema van deze thread. De laatste tijd heb ik een grote drang om alternatieve dingen te doen.
Normaal had ik ok 'Dance' ingevuld, ware het niet dat ik sinds kort weer een 'oude hobby' heb opgepakt... game muziek.
Misschien moet ik me hier de eerste tijd ook maar eens wat meer op gaan richten, gezien er nu meer uit komt dan m'n zogenaamde 'dance' zooi (komt allemaal niet af, klinkt achteraf toch niet zoals ik het eigenlijk had gewild, enz......)
Gewoon alles waar ik zin in heb om te maken. Zal me dus echt jeuken wat voor stijl het is. Meestal dat het ook niet echt in stijlen in te delen is maar daar lig ik ook niet wakker van.
Zelf zou ik me niet willen beperken tot een stijl, maar dat is volgens mij voor iedereen weer anders en dat is prima verder (zonder maar).
Psychedelische synth muziek zoals Tim Blake, Tonto en Zorch.
Ik gebruik ook zelden beats.
Maar heel af en toe wil ik nog wel es een lekkere breakbeattrack in elkaar prutsen.
zeg maar experimenteel. das vast wel de beste term.
ik doe eigenlijk heel veel. van house-achtig tot techno tot "idm" (enge term, ookwel braindance, nog steeds eng maar al iets beter) tot experimenteel tot ambient enzo.
ik ook dance.....hoewel ik t ook leuk vind om ook eens een rock nummer te maken...en ook eens een reggae nummer....en ook eens een hip-hop achtig nummer....
Samen met Twin-x maak ik hoofdzakelijk Techno (of iets wat we daarop vinden lijken..)
Maar daarnaast heb ik inmiddels uitstapjes gemaakt naar rock (met gitaar, basgitaar en een heuze professionele zangeres!!) en laatst nog dat Dub/Reggae nummertje (Dub It)
Drum 'n Bass is ook een vrij apart genre, maar verder dan enkele losse patterns ben ik nog niet gekomen. Hetzelfde geldt voor Electro.
Het maakt me niet zoveel uit wat voor muziek het is,als ik er maar iets van mezelf in kan stoppen.
Ik probeer van alles wat te produceren. Dance, trance, techno, hard house, club, ambient, etc. Maar ook ben ik niet vies van andere genre's binnen de muziek. Ik houd ook van het combineren van stijlen. Net zoiets als Moby, maar dan nog lang niet zo goed...
Meestal maak ik dance & trance. Maar ik ben bezig om wat meer drum&bass / jungle te maken. Maar als ik in een goeie bui ben maak ik rave. (zo als dune dat ongeveer maakte)
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.