Ik produceer......

Ik produceer......

• Dance (dus ook Acid, Techno, Trance, etc..)

Stemmen: 85 66,9%
  • Rock

Stemmen: 6 4,7%
  • Klasiek, ambient

Stemmen: 6 4,7%
  • Anders nl.

Stemmen: 30 23,6%

• Totaal aantal stemmers
    127
Vooral hiphop voor de crew waar ik mee hang, maar voor mezelf ook drum 'n bass, techno en super psycho beats waar een normaal mens helemaal gek van wordt, maar wat ik zelf meestal wel dig :L ,

progressive house (en soms ook gewoon lekker trance)

bongo's/conga's/whatever roeleren ;)

Alleen:
Detroit-ish techno met enkele funky house invloeden. Ben er na 2 jaar experimenteren achter dat ik
dit toch echt het leukste vind om te maken...nu alleen nog de tijd ervoor zien te vinden !

Met mijn band:
Popmuziek met een alternatief randje...wat we maken lijkt een beetje op Coldplay, Radiohead, Muse...maar ook
weer niet, en dat is maar goed ook wat misschien hebben we daarom wel een eigen herkenbare stijl....

equate

Hmmm de resultaten zijn weer erg voorspelbaar...

76 van de 105 stemmers maakt dance !!(....)=(

De synthesizer wordt dus erg eenzijdig gebruikt...
Maakt niet uit ..ieder zijn smaak!!...

Laten we dit forum dan maar omdopen tot DANCE-forum...;)

Origineel geplaatst door Bass

Najah, waar slaat dit nou weer op!?!
Krijg echt kromme tenen van zo'n uitspraak, en als je 't nogeens naleest. Jijzelf vast ook!

Zo niet.... onderbouw je uitspraak om misverstanden te voorkomen. :koffie:

Origineel geplaatst door Bas

Najah, waar slaat dit nou weer op!?!
Krijg echt kromme tenen van zo'n uitspraak, en als je 't nogeens naleest. Jijzelf vast ook!

Zo niet.... onderbouw je uitspraak om misverstanden te voorkomen. :koffie:

Zo je moet het met een pak zout nemen man!!!;)
Waarom wordt alles hier zo serieus genomen???
en beetje ironie kan toch geen kwaad...8>

Pffff...iedereen is hier zo snel op hun p*k getrapt het is werkelijk niet te geloven!!
Als iemand zn mening geeft wordt ie meteen gedissed!!
:engel:

En ik was zo stom om hetzelfde te vragen - weet mijn weg nog niet zo goed hier.

Dance? Uh, New Disco misschien, bestaat dat al? Rock, ook leuk. Ambience maar in elk geval wel "liedjes" (die term hoorde ik laatst als tegenhanger van "eindeloos gepiep en gebliep zonder rode draad").

Hmmm de resultaten zijn weer erg voorspelbaar...

76 van de 105 stemmers maakt dance !!(....)=(

Laten we dit forum dan maar omdopen tot DANCE-forum...;)

Ja, op zich niet zo gek want net hoe je het bekijkt... alles valt wel zo'n beetje onder 'dance', met alle respect. Er zullen weinig styles zijn die er niet onder vallen. Muziek was ook ooit bedoeld om te dansen en om teksten voor te dragen; nu voor de lol en voor sommigen voor het geld. Leuke enquete: wie houdt er geld OVER aan zijn hobby (/werk)?

Hee je hebt een Eminent 310 Unique..

Wilde er 1 kopen maar hij is erg zwaar!!!

Zo je moet het met een pak zout nemen man!!!;)
Waarom wordt alles hier zo serieus genomen???
en beetje ironie kan toch geen kwaad...8>

Pffff...iedereen is hier zo snel op hun p*k getrapt het is werkelijk niet te geloven!!
Als iemand zn mening geeft wordt ie meteen gedissed!!
:engel:

Ik werd niet op m'n p**mel getrapt hoor, kreeg alleen kromme tenen van die uitspraak van je.
Maar ik heb zojuist een zakje zout in m'n koffie gedaan en nou snap ik 'm

Peace!... out...

Hee je hebt een Eminent 310 Unique..

Wilde er 1 kopen maar hij is erg zwaar!!!

Ideetje van Remy Stroomer uit Haarlem, die had er een en ik was meteen verliefd (op de 310 dan). Een maand of wat later bij een dametje voor 50 EUR opgehaald. Ze wist niet dat in die conditie ("mint" heet dat) er wel 1000 voor gegeven wordt...

Hij is zwaar ja, maar de TS-12 ook en ach. Ik moet hem misschien eens goed samplen, dan verdien ik ook nog 's wat ;-)

Heb je de kans? KOPEN! Heerlijke sound...

Rap/hiphop/ en... een beetje ballad achtige muziek

Ik maak .......Core muziek en een beetje, ze zeggen dat het techno met Hip hop is maar ik noem `t gewoon hardcore (Deatchand, Rebel Scum soort muziek). Gwoon waar ik zin in heb op het moment dat ik met een nummer begin. Heb niet zo`n echt bepaalde style die ik maak. MOH Core is iets wat ik zeker weten niet maak, dat trekt mij niet echt meer, hou meer van de wat duisteren nummers.

Ik maak voornamelijk Hardcore en Artcore maar sindskort vindt ik de crossover Ambient/Hardcore erg vet.

Drum 'n Bass wil ik ook nog wel eens maken.

voornamelijk hardcore en dan in de breedste zin, dus toegankelijk tot zwaar vaag, verder eigenlijk alles waar ik zin in heb, wel 's wat met hiphop geprobeerd enzo...eigenlijk alles waardoor ik geinspireerd word, dus een geluid wat ik uit m'n synth draai of een sample die ik bewerk of een cd'tje wat ik net beluisterd heb (zit net lekkere techno te luisteren, krijg meteen zin om zelf aan de gang te gaan :)) Maar meestal is 't toch wel vrij hard, vrij vaag of heel chill :)

Origineel geplaatst door Nightstorm
voornamelijk hardcore en dan in de breedste zin, dus toegankelijk tot zwaar vaag, verder eigenlijk alles waar ik zin in heb, wel 's wat met hiphop geprobeerd enzo...eigenlijk alles waardoor ik geinspireerd word, dus een geluid wat ik uit m'n synth draai of een sample die ik bewerk of een cd'tje wat ik net beluisterd heb (zit net lekkere techno te luisteren, krijg meteen zin om zelf aan de gang te gaan :)) Maar meestal is 't toch wel vrij hard, vrij vaag of heel chill :)

ben jij toevallig ook nightstorm van het moh forum???

Origineel geplaatst door DJ-Strife
ben jij toevallig ook nightstorm van het moh forum???
ik heb even navraag gedaan, maar m'n moeder zegt van wel

ja dus :)

jow drieopeen rij hahaha HARDCORE alsmain style en dat kan van heel techno georienteerd tot heel industrieel tot heel snel tot heel langzaam to heel vrolijk to heel vaag en ook ertussenin zitten (niet dat ik altijd de grenzen opzoek ;) )
ben nu ook bezig met hardtyle en drummendebassen :)

Back