Ik produceer......

Ik produceer......

• Dance (dus ook Acid, Techno, Trance, etc..)

Stemmen: 85 66,9%
  • Rock

Stemmen: 6 4,7%
  • Klasiek, ambient

Stemmen: 6 4,7%
  • Anders nl.

Stemmen: 30 23,6%

• Totaal aantal stemmers
    127
Origineel geplaatst door nick nova
Nogmaals complimentjes voor je wintersneeuwliedje! Vindt het echt mooi.

Jeps !! Ik heb um ook nog steeds op m'n pc staan en luister um ook met enige regelmaat !!!

tÍs een Toppertje ....!!!

Tsja....een crossover van Jazz, Hip-hop, drumm n bass/jungle met veel ambient. Valt dat onder dance? Ik bedoel bij Dance krijg ik gelijk zo'n 2Unlimited idee. No no no no no no no limits enzo...h,mmmm

Ik heb het op dit moment echt helemaal gehad met techno trance 4*4 en de labels

ik ga me maar op de broken beat funk disco enzo storten

Met mijn band met name progrock/sympho achtige dingen in de stijl van Emerson, Lake and Palmer, GONG en Rush. Thuis probeer ik af en toe wat New Age achtige dinge te maken vindt mijn vriendin leuk.:confused:

Groetjes Synthfreak

Ik produceer voornamelijk trance, soms wat melodieuzer, soms wat harder, en niet te vergeten ook een berg herrie *D

Techno!
(bij de term Dance moet ik toch erg aan de Vengaboys, CB Milton en dat soort dingen denken...)

Tja, ik heb mezelf in een hokje geplaatst door altijd maar te roepen dat ik alleen van techno hou... Maar echt, ik kan er ook niks aan doen ;-)

Origineel geplaatst door glennplumber

oldskool ..... uu .... hoe kan dat nou :confused: :confused: :confused: ;) ;) ;)

nou uhh, dat krijg je door een vintage gevoel aan de nieuwskool van vroeger te koppelen ofzow..bla.. hmm tis zeker zaterdag ;) 8)

vote je genre

vote je genre

ik maak voornamelijk

abstrakte techno,
groovy sound,
dub reggae

en alles waar ik op dat moment zin in heb 8D

en ik experiment erg veel omdat het erg lekker is om met je analoge synths en de rest te pielen.

robert heuk

muziek waar je op kunt dansen...

met flinke roots in house
hier en daar een uitstap naar breakbeats
en flink geinspireerd door hiphop

Aangezien ik zelf drum maak ik vooral fusion/jazzrock, maar het onderdeeltje 'Rock' past er het beste bij :)

Vanalles. Begin ik met een nummer weet ik nog niet wat eruit gaat komen. Het kan stampmuziek worden of juist zoals Oizoo (vraag me niet waar je zijn muziek onder moet gooien). Kan ook iet funky achtigs zijn.

Verder moet ik zeggen dat je met een electrisch gitaar ook leuk kan freaken. Blij dat ik uiteindelijk toch maar weer een e-gitaar heb teruggekocht ipv een basgitaar. Weet ik weer helemaal wat ik heb gemist. Noten lezen doe ik (nog) niet maar ik kan echt van 's avonds tot 4 uur in de ochtend rammelen... Heerlijk.

Doet me weer denken aan de Nord Modular. Toendertijd zat ik ook van 's avonds tot in de ochtend op één preset te kloten. Echt een geweldig apparaat.

Ik hou d'r niet zo van om m'n muziek in 'n hokje te stoppen want dan voel ik me beperkt, maar ik hou van harde en snelle muziek als teKno-Acid-drill&bass-breakcore, maar ook elektro-electronix. Gooi 't in een grote pot en goed schudden en wat er uit komt is iedere keer weer een verassing.

Ik wil mezelf niet beperken tot stijlen, maar om eerlijk te zijn haal ik op dit moment de meeste kick uit electro achtige dingen. Ik wil ook een flinke demo hierin afmaken die ik ga rondsturen naar diverse labels, al is het alleen maar om te kijken wat de reacties zijn. Ik ben nu met mijn 2de track voor de demo bezig, de eerste is de track cristals die ik hier al es gepost heb !

Ik moet zeggen dat sinds ik op dit forum zit, mijn muzikale horizon qua produceren een stuk breder is geworden; vooral dankzij de vele spontane mensen hier !

Voor de rest probeer ik wat dingetjes uit met drum & bass. Zoals je merkt ben ik vooral met breakbeat dingetjes bezig !

Ik wil mezelf niet beperken tot stijlen, maar om eerlijk te zijn haal ik op dit moment de meeste kick uit electro achtige dingen. Ik wil ook een flinke demo hierin afmaken die ik ga rondsturen naar diverse labels, al is het alleen maar om te kijken wat de reacties zijn. Ik ben nu met mijn 2de track voor de demo bezig, de eerste is de track cristals die ik hier al es gepost heb !

Ik moet zeggen dat sinds ik op dit forum zit, mijn muzikale horizon qua produceren een stuk breder is geworden; vooral dankzij de vele spontane mensen hier ! :okdan:

Voor de rest probeer ik wat dingetjes uit met drum & bass. Zoals je merkt ben ik vooral met breakbeat dingetjes bezig ! :dj:

Wat ik maak: dikke vette trance en techno.

Althans, ik probeer het. Helaas wil het nog niet helemaal lukken. De kritiek die ik vaak heb op tracks van andere mensen zijn vaak ook de minpunten van mijn eigenmuziek dus zo makkelijk is het allemaal niet.

De categorie trance en techno is nogal breed, dus ik wil me eigen niet in zo'n hokje gooien.

Back