Frederik654
Stamgast
Weeral voor de zoveelste keer misschien maar sta op punt om een nieuwe synth te kopen.. Ik heb lang getwijfeld tss. een Nord Lead 3 en een Access Virus C en ben er nog niet compleet uit. Ik dacht sowieso de key versie van één van beide te kopen maar ben nu een TR909 op het spoor gekomen die voor 1000€ mag gaan. Nu gebruik ik Reason met enkel TR samples dus dat zou al een verbetering zijn --> Reason weg. Maar dat is wel 1000€ weg uit mijn budget voor een nieuwe synth. Ik kan nog wel voor een Rack versie gaan natuurlijk want bezit een D20 die dan wel als toetsen kan dienen. Pff.. ik kan er soms niet meer aan uit zne.. Ik kan natuurlijk de TR nog steeds verkopen moest ik achteraf spijt hebben maar ja het is misschien één uit de duizend kansen om hem te hebben voor 1000€ ? Heeft er niemand wat raad ? Heb nog een MC505 staan maar tsja die is niet al te veel waard eigenlijk..
Fred.
Fred.

) zie ik die 909 al zo hier op mijn desk staan maar ik ga het laten.. het is waar en kan beter geld investeren in klank dan in beeld
Twijfel nog steeds tss. Nord Lead of Virus en al dan niet Rack of Keys. Wat me het meest intrigeert aan de Nord zijn de recall knopjes en de interface en dat het geluid laat ik zeggen zacht ruw is
En de Virus.. 16 Parts, mega filter, audio input, Efx...