vocal samples van christendom

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

demich

Ingeburgerd
dag dan demich hier weer een keer .
ik heb een vraag .
ik moet over een paar weken de muziek verzorgen voor een fashion performence en het meisje die dat doet heeft mij wat iedeen gegeven .
een daar van is iets met het geloof dus eigenlijk een preek of iets dergelijks kerk gezang dat soort dingen .
weet er mischien iemand hier waar ik e.v.t samples kan halen met dat soort gezang en preken dit moet dat met een soort ambient achtig muziekje samen tot een iets worden langzaam oplopend naar wat club achtige trance i.v.m met de dj die er na komt .
maar voor mij dus eigenlijk samples met vocals van kerk koren enz

alvast thnx demich

Peter Siedlaczek Classical Choir en Symphony of Voices zijn goede sample cd's voor koren en dergelijke.

Gewoon in t weekend de EO samplen. Hehe. Heb ik ook gedaan :duivels:
T word bij mij alleen geen club... hehehe.

Anders zoek op gospel vocals. Moet lukken!

Ik heb ergens een Akai cd gezien, "hallelujah"genaamd: verschillende koren, die bepaalde woorden, ( amen...) uitspreken.

Hele preken sample cds ken ik niet, maar op de cds van de DMX ( hiphop, rap?), staan enkele geweldige a-capella gebeden op.

EF

die ene cd van enigma mss ? (mcmxladgg ofzoiets)

ik zal thuis es snuffelen, heb 'm nog wel ergens

bij mijn pa de cd-kast induiken, daar staan uren religieuze muziek!
als je iets specifieks zoekt (gregoriaans, russische monniken, etc.) geef een gil, dan kan ik wel een cd-trackje omzetten in mp3 en naar je overpompen...

Origineel geplaatst door gemmetje
die ene cd van enigma mss ? (mcmxladgg ofzoiets)

In dat geval: Gregoriaanse gezangen zoeken. Gebruikt Enigma ook, maar bij hen is het moeilijk te samplen met alles er omheen, een Gregoriaanse cd is verder zonder instrumenten.

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Gewoon in t weekend de EO samplen. Hehe. Heb ik ook gedaan :duivels:
T word bij mij alleen geen club... hehehe.

Anders zoek op gospel vocals. Moet lukken!

Of de NMO en de NHO als afwisseling.

loop gewoon op zondag de kerk in met een microfon en een recorder en je kan al het lawaai opnemen wat je maar wilt!:W

alemaal erg bedankt

alemaal erg bedankt

thnx allemaal voor de reacties kan er idd wel wat mee.
en 6-track je hebt gelijk het is idd een beetje een rare bewoording voor wat ik zoek .
maar ik hoop niet dat het aanstootgevend is als dat wel zo was mijn welgemeende excuus

grttzzz demich

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back