presets niet opgeslagen

spirit

Nieuwkomer
Dag mensen, heb een probleem met vsti en vst plugins
Namelijk het volgende Ik werk met cubase sx.
Als ik bijv. bij roomverbm2 plugin een preset kies en met cubase mn track opsla dan laad ie em de volgende keer niet goed in.(de preset van de plugin dan he)
Iemand een idee?

:confused:

Ik zou het niet weten?! Ik haat software! ;)

die plugins vallen bij mij onder de noemer "kutplgins die de instellingen niet onthouden waardoor ik de patches moet gaan saven of onthouden"
dus dan moeten ze wel van dermate hoge kwaliteit zijn als ze willen dat ik ze ooit nog eens gebruik.
luie varkens!

Origineel geplaatst door cyan_circle
die plugins vallen bij mij onder de noemer "kutplgins die de instellingen niet onthouden waardoor ik de patches moet gaan saven of onthouden"
dus dan moeten ze wel van dermate hoge kwaliteit zijn als ze willen dat ik ze ooit nog eens gebruik.
luie varkens!

Dat is het nou juist ik vind dit 1 van de beste reverb plugins (trouwens ook een cpu vreter).
Ik heb het bijv. ook bij die plugin van edirol super quartet. Supehandig in gebruik maar hij onthoudt gewijzigde instrumenten niet. Schiet niet echt op dus.
Zou het helpen als ik de update naar cubase sx 2.0 aanschaf?

Origineel geplaatst door spirit
Dat is het nou juist ik vind dit 1 van de beste reverb plugins (trouwens ook een cpu vreter).
Ik heb het bijv. ook bij die plugin van edirol super quartet. Supehandig in gebruik maar hij onthoudt gewijzigde instrumenten niet. Schiet niet echt op dus.
Zou het helpen als ik de update naar cubase sx 2.0 aanschaf?

nee, helpt geen ruk.
het is zo en je moet ermee leren leven. je moet gewoon saven als *.fxp of *.fxb en bij elke nieuwe cubase sessie de patch weer oproepen.
of natuurlijk automationcommando's instellen voor het begin van de track.

Thanx,cyan circle
Ga dat idd maar doen. Dacht dat ik er wel onderuit:z kon komen maar moet toch maar geordend gaan werken.
Gatver .:r

Back