verschillen vlz en vlz pro

chielos

...
wat is het verschil tussen de vlz van mackie en hun vlz pro?

merci d'avance
chielos

zijn die preamps nou eigenlijk belangrijk voor je mic-ingangen, de line-ingangen of beide?
ik gebruik nl geen mics, maakt het voor mij uit of ik een vlz neem of een vlz pro?
thnx

Was de VLZ serie niet vervangen door de VLZ Pro? Dit heb ik ergens gelezen, weet wel niet meer waar (tipisch).

De VLZ vind je ook niet meer op Mackie's site vinden. (Tenzij je goed zoekt misschien.)

maar die 'mic preamps', hebben die énig belang als je de mixer gebruikt zonder micro's ? (dus enkel line level synths)

maar die 'mic preamps', hebben die énig belang als je de mixer gebruikt zonder micro's ? (dus enkel line level synths)

Volgens mij wel.
Want je kan met de trim pot op een mackie vlz ook het volume regelen van je line input.
Ik denk dat je line input dus door de microfoon versterker gaat.

Volgens mij wel.
Want je kan met de trim pot op een mackie vlz ook het volume regelen van je line input.
Ik denk dat je line input dus door de microfoon versterker gaat.

volgens mij niet hoor, de mic ingangen zijn XLR en de line ingangen jack, dus de lijningang gaat niet door de mic amp

volgens mij niet hoor, de mic ingangen zijn XLR en de line ingangen jack, dus de lijningang gaat niet door de mic amp

Volgens mij wel.
En of iets een jack of xlr plug heeft vind ik geen overtuigend argument.
Ik heb net meteen maar ff in het schema gekeken:

http://www.mackie.com/pdf/1402vlzpro_om.pdf

En daarin is te zien dat zowel de jack input als de xlr input door dezelfde preamp gaan.
De jack input heeft wat weerstanden ertussen zitten, meer niet.

Back