Origineel geplaatst door Bass
Heb je die reclame gezien voor die DVD van 'Tiesto in Concert' ???
echt te genant voor woordennn
Sja, niet gezien. Maarja, die dvd is voor een brede doelgroep bedoeld. Ik geef ze groot gelijk dat ze er alles aan doen om er zo veel mogelijk aan te verdienen.
en dan heb ik het niet over 10.000 per set verdienen maar gewoon iemand die een DATJE/plaatje opzet en net doet alsof hij live draait een 'Concert' noemen...
pathetisch....
Nouja, ik heb dit jaar tiesto in concert voor de tweede maal bijgewoond. Een datje opzetten zit er dus niet bij he. Alles maar dan ook alles is wel degelijk live gemixed.
Definitie van "concert" zijn de meningen denk ik over verdeeld. Ik vond het wel degelijk een concert incluis een aantal coole acts waar hij al dan niet nauw aan/mee verbonden is zoals een bulgaars koor, violist, percussionisten.

Vind trens trouwens ook een bagger stroming altijd die 4kwarts maat al. Tiesto lijkt me een sympathieke kerel maar ik vind wel dat deze jongen he ver geschopt heeft en de meeste mensen geven wel op hem af maar 99% procent zal het nooit van hun levensdagen zover schoppen. Kritiek word vaak afgegeven omdat de meeste mensen gefrustreerd zijn van jaloezie. Trance sucks big time maar tiesto en bijv. olav basoski