De anti-trance thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Bass
Heb je die reclame gezien voor die DVD van 'Tiesto in Concert' ???

echt te genant voor woordennn

Sja, niet gezien. Maarja, die dvd is voor een brede doelgroep bedoeld. Ik geef ze groot gelijk dat ze er alles aan doen om er zo veel mogelijk aan te verdienen.

en dan heb ik het niet over 10.000 per set verdienen maar gewoon iemand die een DATJE/plaatje opzet en net doet alsof hij live draait een 'Concert' noemen...

pathetisch....

Nouja, ik heb dit jaar tiesto in concert voor de tweede maal bijgewoond. Een datje opzetten zit er dus niet bij he. Alles maar dan ook alles is wel degelijk live gemixed.
Definitie van "concert" zijn de meningen denk ik over verdeeld. Ik vond het wel degelijk een concert incluis een aantal coole acts waar hij al dan niet nauw aan/mee verbonden is zoals een bulgaars koor, violist, percussionisten.

Origineel geplaatst door sten
Nouja, ik heb dit jaar tiesto in concert voor de tweede maal bijgewoond. Een datje opzetten zit er dus niet bij he. Alles maar dan ook alles is wel degelijk live gemixed.

Zoooheee!!! Eeecchhht??? Helemaal LIVE gemixed!! Dus, dus, dus niet van te voren gemixed en op een ceedeetje gebrand, maar gewoon helemaal LIVE ter plekke daar op dat moment met zijn eigen handen gemixed!?! Dat zie je niet vaak!! Wat een artiest!

Origineel geplaatst door Nolet
Zoooheee!!! Eeecchhht??? Helemaal LIVE gemixed!! Dus, dus, dus niet van te voren gemixed en op een ceedeetje gebrand, maar gewoon helemaal LIVE ter plekke daar op dat moment met zijn eigen handen gemixed!?! Dat zie je niet vaak!! Wat een artiest!

:dubbel:

Betrek die partyflock reactie aub niet op mijn post.

Mijn post was bedoeld omdat een paar replies boven je iemand beweert dat de muziek tijdens het optreden uit een DAT komt. Ik bevestig alleen het feit dat dat niet zo is.

Origineel geplaatst door sten
Betrek die partyflock reactie aub niet op mijn post.

Mijn post was bedoeld omdat een paar replies boven je iemand beweert dat de muziek tijdens het optreden uit een DAT komt. Ik bevestig alleen het feit dat dat niet zo is.

Ik bevestig alleen het feit dat Tiesto een iets te hoge pet van zichzelf op heeft door het "Tiesto in concert" te noemen.
Die vent kan waarschijnlijk nog geen liedje zingen of deuntje spelen....

túúrlijk heeft HIJ het zo genoemd. Net als alle reclame-zooi er omheen: doet ie ook A-L-L-E-M-A-A-L zelf.. 8o)

Zal toch echt wel de ID-t molen zijn geweest die op volle toeren aan 't draaien was. ;)

Maar nu krijg ik ineens een deja-vu; was dat niet allang een keer "besproken" ?

Origineel geplaatst door bliepertronic
en wat dat geloof betreft zijn er veel mensen die angstig zijn voor het grote onbekende! niets mis mee natuurlijk als ze daar in enigzins houvast ergens kunnen vinden, maar het zijn toch vaak verhaaltjes die door de mens verzonnen zijn en waar ze dan vaak niet buiten willen treden. vaak willen ze deze verhaaltjes dan ook op andere mensen projecteren die daar vaak niet van gediend zijn
maar dit is weer een andere discussie
gast ik geef het geloof als voorbeeld hoe ik zelf mijn vooroordelen ontkracht zag worden en daar antwoordt je op met zelf een zooi vooroordelen op tafel te gooien...sorry hoor, maar je bewijst over een wel ontzettend bekrompen denkvermogen te beschikken...jammer...

Origineel geplaatst door Zoidsity
túúrlijk heeft HIJ het zo genoemd. Net als alle reclame-zooi er omheen: doet ie ook A-L-L-E-M-A-A-L zelf.. 8o)

Zal toch echt wel de ID-t molen zijn geweest die op volle toeren aan 't draaien was. ;)

Maar nu krijg ik ineens een deja-vu; was dat niet allang een keer "besproken" ?

hhmm tsjaa....en Thijsemans heeft geen eigen mening natuurlijk en vind het wel prima dat hij als "artiest" wordt beschouwd. Same difference....kan je ID-T niet de schuld van geven. Hij staat toch mooi met zijn blotebillengezicht op die posters....

hhmm tsjaa....en Thijsemans heeft geen eigen mening natuurlijk en vind het wel prima dat hij als "artiest" wordt beschouwd. Same difference....kan je ID-T niet de schuld van geven. Hij staat toch mooi met zijn blotebillengezicht op die posters....
Bericht door een moderator:
Het gaat niet alleen maar om Thijs hier.. Deze thread zou over trance moeten gaan. Dus heren.. nogmaals...

op-het-onderwerp!

Trance...:D :biertje: :stupid :r Vind trens trouwens ook een bagger stroming altijd die 4kwarts maat al. Tiesto lijkt me een sympathieke kerel maar ik vind wel dat deze jongen he ver geschopt heeft en de meeste mensen geven wel op hem af maar 99% procent zal het nooit van hun levensdagen zover schoppen. Kritiek word vaak afgegeven omdat de meeste mensen gefrustreerd zijn van jaloezie. Trance sucks big time maar tiesto en bijv. olav basoski :halleluja

Trens is wel een stroming voor breezer drinkende gedachtenloze gefrustreerde achterbakse en stiekume trens luisteraars. Die aan de bar staan van de locale discotheek met een smoel van hier tot tokio die de dansvloer opgaan als tiesto in de locale varkensstal gedraaid wordt. Door de weeks worden ze geconfroteerd met de vraag wat heb jij dit weekend gedaan. Nou ik ben dit weekend naar een ilegale undergroud acid party gegaan in een loods in zuid,heftig man ben echt compleet los gegaan. Vaak zijn het deze personen die op zaterdagmiddag toch maar even het dvdje van tiesto in concert bij de muziekboer ophalen. En ondertussen maar afvragen hoe de bassline ingedraaid wordt en waar die padsounds van hem toch vandaan komen. Maar aangezien het op zondagmiddag met een breezersmoel en een breezerbuik het er niet van komt om ook eens zon vette padsound inelkaar te knutselen,nou laat ik dan maar gewoon weer me eigen ding doen.

Origineel geplaatst door Jan VS. Jaap
Maar aangezien het op zondagmiddag met een breezersmoel en een breezerbuik het er niet van komt om ook eens zon vette padsound inelkaar te knutselen,nou laat ik dan maar gewoon weer me eigen ding doen.

Ja inderdaad... trek nog maar eens zo'n vette beat uit die Jupiter 6! :P

Origineel geplaatst door Hanz
Ja inderdaad... trek nog maar eens zo'n vette beat uit die Jupiter 6! :P

Hebbes beet..:eureka:

Uit onderzoek is uitgewezen dat de mensen die als eerste reageren zich daadwerkelijk aangesproken voelen door het feit dat de reactie van ontvanger vaak een uiting is van frustratie. Aangezien Hanz de eerste is die reageerd op zo een stelling. Laten we er maar vanuit gaan dat Hanz alle dvds van tiesto in concert heeft gekocht naar lang beraad en deze met enig regelmaat veelvuldig plat draait over zijn dolby surround set met een bloknootje erbij.

Geef niets Hans we zijn allemaal ergens begonnen.;)

Origineel geplaatst door Jan VS. Jaap
Trance...:D :biertje: :stupid :r Vind trens trouwens ook een bagger stroming altijd die 4kwarts maat al. Tiesto lijkt me een sympathieke kerel maar ik vind wel dat deze jongen he ver geschopt heeft en de meeste mensen geven wel op hem af maar 99% procent zal het nooit van hun levensdagen zover schoppen. Kritiek word vaak afgegeven omdat de meeste mensen gefrustreerd zijn van jaloezie. Trance sucks big time maar tiesto en bijv. olav basoski :halleluja

Wat ik nou nooit begrijp is, dat er altijd wel weer iemand beweerd dat afkraken voornamelijk door jaloezie komt.
Het is gewoon niet waar. Ik ben gewoon echt niet Jaloers op die gasten of een ander bekende DJ/artiest.
Waarom zou je?? Ik bedoel, ik maak lekker muziek voor de lol, breng wel eens wat uit en treed soms op en daarnaast
heb ik een normale job. Ik ben echt niet jaloers op iemand die dag en nacht reist, zich aan duizend en 1 regeltjes moet houden, duizend en 1 verplichtingen heeft en dan ook nog zulke tiefus muziek maakt. Op z'n geld ben ik ook niet jaloers. Waarom zou je? Zolang je lekker kan rondkomen vindt ik het prima.

Dus kap nu eens met altijd te zeggen dat we jaloers zijn!!!!!!!!!!!!

Origineel geplaatst door sander
Wat ik nou nooit begrijp is, dat er altijd wel weer iemand beweerd dat afkraken voornamelijk door jaloezie komt.
Het is gewoon niet waar. Ik ben gewoon echt niet Jaloers op die gasten of een ander bekende DJ/artiest.
Waarom zou je?? Ik bedoel, ik maak lekker muziek voor de lol, breng wel eens wat uit en treed soms op en daarnaast
heb ik een normale job. Ik ben echt niet jaloers op iemand die dag en nacht reist, zich aan duizend en 1 regeltjes moet houden, duizend en 1 verplichtingen heeft en dan ook nog zulke tiefus muziek maakt. Op z'n geld ben ik ook niet jaloers. Waarom zou je? Zolang je lekker kan rondkomen vindt ik het prima.

Dus kap nu eens met altijd te zeggen dat we jaloers zijn!!!!!!!!!!!!

We we .... Ik bedoelde uiteindenlijk de mensen die zich.. ja juist aangesproken voelen. Ik zeg ook niet dat ik jouw bedoel Sander. Als jij je aangesproken voelt dan kun je er zeker van zijn dat ik jouw wel bedoel. Het is maar hoe je het interpreteerd. Zo een reactie zoals van jouw kan ik zelf best begrijpen hoor Dander. Je moet wel met me eens zijn dat er toch ook genoeg mensen hier op het forum afgeven tegen deze trens met als reden dat ze gewoon stik jaloers zijn op zo een artiest als tiesto,thijs verwest heet hij trouwens in het echt.

Van wat voor muziek hou jij dan Sander?

Nou, ik ben jaloers op Thijs. En wel hierom:

fotovriendintiesto.jpg

fotovriendintiesto2.jpg

1080049278.jpg

Jahaa, sta je daar mooi even met je Moog bliepjes en je Arp twiedels.
Kazige JP sounds en pompende 909 kicks, dat is wat de vrouwtjes willen!

Misschien is dat ook de hele achtergrond achter de bovenstaande bodemloze discussie.

Mensen die trance maken, neuqen.
Mensen die met moeilijke Acid maken, neuqen minder.
Mensen die trance verschrikkelijk vinden en alleen aan obscore synth knopjes zitten, in plaats die van vlees en bloed... I rest my case.

Mensen die niet neuqen vinden het altijd vervelend als anderen dat wel doen. C'est tout. :dj:

Laatst gewijzigd:
uuh :confused: trens = breezer ventjes?

ik drink soms een breezertje want ik mag nog geen bier van me ouders en ik ben echt een oldschool hiphop aanhanger. geen trance geen dance etc. als afwisseling luister ik soms hardcore of drum'n'bass

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back