Beachcraft feat. Zdinka ( Trrrrrance)

joep

Beechcraft
Heb een nieuwe track af, deze keer met zang. Ben nog niet helemaal tevreden over de vorm , misschien zijn er hier nog mensen met ideeen..?

De link:

http://members.home.nl/arjenniemeijer/Music/

Vervolgens Beachcraft feat. Zdinka-Need to Believe aanklikken. ( de onderste track dus..)

Ciao.

:)

Ik vind hem zeker wel lekker voor de commerciele markt. Mischien dat de vocal wat zachter in de mix mag,maar verder best lekker!:okdan: Ik hoop voor je dat je er wat mee kunt doen. Moet zeggen dta ik er wel een goed gevoel bij heb,vooral de leadmelody.

succes.

Afgezien van dingen die puur en alleen met mijn persoonlijke smaak te maken hebben, heb ik niks te zeuren hierover iig.

Echt origineel is het niet, maar het is goed uitgevoerd ! Hooguit is het einde wat te abrupt en zou de kick wat donkerder of voller mogen (het is nou net een beetje meer tik als kick).

:okdan:

Re: :P

Re: :P

Origineel geplaatst door virkaz
geez. dit klinkt erg top!

wat heb je hiervoor gebruikt?

Thanks.
Gebruikt? Lots of Albino, Virus C en Halion.;)

super man!

dit is qua trance een van de beste dingen die ik hier ooit heb gehoord. punt ;)

Helemaal pcies mijn genre, met vrouwenstemmetjes :) geweldig!

Dit kan zo door! ;)

tevreden over de vorm .. hmm helemaal overheen gelezen...
je kunt die main melo misschien beter wat naar achteren schuiven....
en die arppegiated riff naar voren halen (ik heb het nu over de tijd, niet over mix)

suc6

relaxed nummertje zeg dit is nou ECHTE trance (teniminste niet van die tmf zooi) :okdan:... niet echt wat op aan te merken verder vind hem alleen een beetje dof klinken..

suc6!

nog een keer geluisterd, nu in de "studio"
de drums vallen nog wat tegen. misschien nog wat meer effect op de stem (tip van een maatje)

Oeh, moooooie heldere vocals, al mogen ze wel wat naar voren toe op sommige momenten. Di's echt zo'n langsdrijf-trance track zonder al dat over-the-top epische geweld. Je moet idd nog wat aan de drums werken ; de shakers zijn misschien wat te dof (even met de EQ boetseren). Op 2.51 hoor ik trouwens een klein foutje, je had 'm of even met de cutoff omlaag naar de achtergrond moeten drukken, of je moet hier een andere noot voor nemen.

Bedankt voor reakties.

Heb net ook weer even geluisterd, de mix kan inderdaad nog wel wat 'hoog' gebruiken.
Ben zelf nog niet tevreden over het eind van het 2e refrein ( met de zang dus) en de opbouw daar naar het laatste instrumentale stuk waar de beat erbij komt...verder kan dat laatste stuk nog wel ietsje langer..
Virkaz wat bedoel je precies met dat je de drums nog wat vind tegenvallen? De sounds, of hoe het gemixed is, of hoe de beat is?
:)

Puik werk gozer. Complimenten.

Dit is inderdaad eens geen 13 in een dozijn. De struktuur van de song heeft een eigen stijl . Met name door de zang. Die is apart. Die bas op 1:37 en 3:18 loopt niet lekker (volgens mij had iemand dat al gezegd). Ik zou daarvoor een ander nootje nemen.

Ik zou er nog een lage bas doorheen gooien die alleen de akkoorden volgt met af en toe een verspringing.

Complimenten aan de zangeres. Waar heb je haar gevonden? Ook complimenten voor de cleane opname en de zang in zijn geheel. Het lijkt zo simpel, maar .............., moeilijker dan het lijkt. Misschien kun je nog aan de zangeres vragen een 2e stemmetje in te zingen met af en toe een uithaal. Bijv. bij I NEED TO BELIEVE

Jij kan nog ver komen met deze track. :okdan:

Op 0:44 zit er een tikje aan het begin van de knip van de zang (2e regel nadat de beat stil gevallen is). Misschien kun je dit nog wegmoffelen.

Succes

Nou Joep, je hebt de sound goed te pakken, dit zal zo uitgebracht kunnen worden, mijn complimenten !
:biertje:
Ik zou het je niet nadoen hoor, en dat meen ik ...

[Alleen ja , die tekst is een beetje 13 in een dozijn en dit soort nummers is al zo vaak gedaan...:o: zet er een breakbeat onder en het is alweer wat origineler!]

Maar qua sound is het echt goed...
:biertje: :peukie:

@ joep,

Ik bedoel dat de beat niet echt pompt. probeer eens wat uit met een compressor zou ik zeggen...
Dit is geen jaloezie, maar gewoon iets wat ik vind dat er aan ontbreekt ;)

Wat voor galm zit er op die zangeres trouwens?

Origineel geplaatst door Zhanox
en nou wil ik luisteren, doet ie ut nie meer....

huh.. bij mij doet ie het gewoon hoor...:erm:

Origineel geplaatst door virkaz
@ joep,

Ik bedoel dat de beat niet echt pompt. probeer eens wat uit met een compressor zou ik zeggen...
Dit is geen jaloezie, maar gewoon iets wat ik vind dat er aan ontbreekt ;)

Wat voor galm zit er op die zangeres trouwens?

:) Heb ik idd al mee zitten klooien. De boel is afzonderlijk al behoorlijk gecompressed, wat kan ik doen om het 'zuig'effect
te vergroten? Alles ( drums) naar een groep en dan een multibandcompressor?

Galm op zang is de TC Megaverb uit m'n tafel.

Ciao

Back