Beachcraft feat. Zdinka ( Trrrrrance)

Ik neem aan dat alleen de "90-er" mix er nu nog staat? Ben wel benieuwd naar de orginele nu eigenlijk..

Ik vind 't nummer goed voor de top40! Oftewel: zit goed inelkaar commercieel gezien.
Mag wel ietsje meer punch hebben in de kick, maar dat kan makkelijk geregeld worden bij 't afmixen in een professionele studio (misschien een idee?!) voordat 't op singel geperst wordt.

Goed hoor!

weer een goede mix. echt 90ties als je het mij vraagt.
er komt ook nog een trance-dub/mature beats mix aan geloof ik, ben benieuwd

Origineel geplaatst door virkaz
weer een goede mix. echt 90ties als je het mij vraagt.
er komt ook nog een trance-dub/mature beats mix aan geloof ik, ben benieuwd

Ben benieuwd....

Hehehe, en ik nog denken dat het hele synthforum een hekel aan trance heeft...

Lekker trackje, hoor. Beetje cliché, moet ik zeggen, maar dat maakt het misschien juist wel leuk. ;)

beste!!

beste!!

Dit is het beste wat ik hier tot nu toe gehoord heb!!:halleluja

Keep up the good work!!!

Greetz

Check deze mix eens?
http://members.home.nl/fbbarth/site... need to believe - mature beats mix-final.mp3

(final kun je vergeten, ik heb echt last van teveel bass ;))

roept u maar!

Sorry hoor maar ik vind deze mix totaal niet bij de vocals passen! Het orig. vond ik vrij goed,maar deze track vind ik 10x niks vergeleken met het origineel. Wie heeft deze inelkaar geknutseld dan,Virkaz post hem? Die 90s mix die ik opeens hoor vind ik ook niet echt je van het. Het origineel was in mijn ogen het beste,persoonlijk zou ik alleen hiermee doorgaan.

nee lekker opbouwend justin... tis gewoon de kift dat er geen jp in zit zeker:stupid

tuurlijk is het heel wat anders dan het origineel, een heel ander karakter, maar ik vind de mix wel lekker, en de vocals en muzik passen ZEKER wel bij elkaar!

Check deze mix eens?
http://members.home.nl/fbbarth/site... need to believe - mature beats mix-final.mp3

roept u maar!

Hee Virkie,

Bedankt voor je mix.
Ik vind hem op zich wel leuk, alleen ik vind em in de opbouw niet zo sterk. Ik mis punch, en agressie.
Verder vind ik hem qua sounds wat te 'lief'...
Zo ongeveer op 4 en een halve minuut begin ik de interesse te verliezen...
Even kijken wat anderen te zeggen hebben!

Ciao

Origineel geplaatst door justin
Sorry hoor maar ik vind deze mix totaal niet bij de vocals passen! Het orig. vond ik vrij goed,maar deze track vind ik 10x niks vergeleken met het origineel. Wie heeft deze inelkaar geknutseld dan,Virkaz post hem? Die 90s mix die ik opeens hoor vind ik ook niet echt je van het. Het origineel was in mijn ogen het beste,persoonlijk zou ik alleen hiermee doorgaan.

De 90-ties mix is ook niet bedoeld als '1e'mix. Just for the fun.....

ik heb hem in de trein geluisterd, om 7u s ochtends! en daar is het een lekker dreamy mixje voor, lekker naar buiten kijken!

guys, luister door je smaak heen, dit zit lekker in elkaar!!!

Compliments to y'all!

Ontzettend leuk dat er in deze thread verschillende versies ontstaan van Joep's nummer! De jaren 90 is inderdaad een mooie oefening in het maken van iets in die stijl (zo zie ik het tenminste). Leerzaam en grappig, alleen ik vind die jaren 90 versie alleen goed omdat ik het origineel ken.

De mature beat versie; ik vind het intro veelbelovend, alleen de bass is veel te zompig. Als ik het intro beluister, verwacht ik een snoeiharde kick, en bij deze track vind ik de drumtrack matig. De synth geluiden zijn van hoog niveau, goed en lekker gemixt. En op 4:08; dat had een JP kunnen zijn }:| Het geluid van 5:10 vind ik lekker, en de slepende vocals geven het een lekker zwevend gevoel.

Maar mijn vraag aan Joep -> heb jij je audio beschikbaar gesteld oid voor deze mix? Waar kan ik inschrijven om er ook een versie van te maken? Lijkt me een coole uitdaging, want de zanglijn is B|E|R|E|S|T|E|R|K!

Check deze mix eens?

roept u maar!

Leuke mix. Complimenten. Juist doordat hij zo anders is dan het origineel. Misschien zitten er iets teveel veranderingen in. Ik kan wel horen dat je er veel werk in hebt gestoken. Wat me stoort is dat de de timing van de vocals niet goed in de mix liggen. Ik verwacht bijv. dat een zin op de 2e tel begint, maar het lijkt alsof jij hem dan op de 1e tel legt. Dit heeft met name te maken met de beats die eronder liggen. Soms lijkt het zelfs 2 step, maar dit is in contrast met de snelheid van zingen vind ik persoonlijk. Hiermee bedoel ik niet de BPM, maar m.n. de snare en drumeffecten zorgen niet voor voldoende rust, die juist de vocalen wel hebben.

Succes

groet Erik

Origineel geplaatst door RedTitan
Compliments to y'all!

Ontzettend leuk dat er in deze thread verschillende versies ontstaan van Joep's nummer! De jaren 90 is inderdaad een mooie oefening in het maken van iets in die stijl (zo zie ik het tenminste). Leerzaam en grappig, alleen ik vind die jaren 90 versie alleen goed omdat ik het origineel ken.

De mature beat versie; ik vind het intro veelbelovend, alleen de bass is veel te zompig. Als ik het intro beluister, verwacht ik een snoeiharde kick, en bij deze track vind ik de drumtrack matig. De synth geluiden zijn van hoog niveau, goed en lekker gemixt. En op 4:08; dat had een JP kunnen zijn }:| Het geluid van 5:10 vind ik lekker, en de slepende vocals geven het een lekker zwevend gevoel.

Maar mijn vraag aan Joep -> heb jij je audio beschikbaar gesteld oid voor deze mix? Waar kan ik inschrijven om er ook een versie van te maken? Lijkt me een coole uitdaging, want de zanglijn is B|E|R|E|S|T|E|R|K!

Ik heb straks eerst genoeg remixen, heb zelf de extended clubmix bijna klaar en ik verwacht nog een sterke mix van Pjotr G ( heb ik al even een veelbelovende preview van gehoord):D

Maar bedankt voor je aanbod in ieder geval.

Origineel geplaatst door RedTitan

Daar sluit ik me dus bij aan. Het lijkt me ook een uitdaging om er een remix van te maken.
Ik schrijf me in zodra het kan ;)

Origineel geplaatst door Catalunya
Leuke mix. Complimenten. Juist doordat hij zo anders is dan het origineel. Misschien zitten er iets teveel veranderingen in. Ik kan wel horen dat je er veel werk in hebt gestoken. Wat me stoort is dat de de timing van de vocals niet goed in de mix liggen. Ik verwacht bijv. dat een zin op de 2e tel begint, maar het lijkt alsof jij hem dan op de 1e tel legt. Dit heeft met name te maken met de beats die eronder liggen. Soms lijkt het zelfs 2 step, maar dit is in contrast met de snelheid van zingen vind ik persoonlijk. Hiermee bedoel ik niet de BPM, maar m.n. de snare en drumeffecten zorgen niet voor voldoende rust, die juist de vocalen wel hebben.

Succes

groet Erik

Ik denk dat je het over de 90's mix hebt en niet over de mijne van een dikee 7 minuten oid

*D

ik hou absoluut niet van trance, maar dit weet ik toch wel te waarderen. ik ben dus geen trance-expert en wat ik hoor is een mengelmoes van de verschillende trance-producties die ik bij id-t voorbij hoor komen (in mijn oren dan..)

't lijkt me erg moeilijk om trance te maken die echt vernieuwend is omdat de meeste trance-producties erg veel vaste ingrediënten heeft (semi-melancholische zang, strings en dan zo repeterend begeleidingslijnjte wat af en toe van toonsoort veranderd.) die dingen beheers je in ieder geval. (m.a.w. je evenaart de meesters)
dan is het nu tijd om te overtreffen...

over welke versie heb je het cirkel? origineel, 90s mix, of virkaz' mix?

Origineel geplaatst door Zhanox
over welke versie heb je het cirkel? origineel, 90s mix, of virkaz' mix?
allebei. maar ik vind 't goed hoor.....nix mis mee, ik meng me alleen nooit in trance discussies omdat ik zo'n beetje alle trance-producties hetzelfde vind klinken qua sounds etc.
het wordt tijd dat iemand 't naar een hoger niveau gaat tillen.
en dat doe je niet door verschillende versies te maken van een nummer..

wanneer laat iemand in z'n trance-tracks nou eindelijk eens die standaard 4/4 maat, hi-hats, strings etc. links liggen? 't gros zal dan wel ff moeten wennen en 't misschien geen trance noemen....ach...daar zitten we niet mee toch?

Back