Beachcraft feat. Zdinka ( Trrrrrance)

Ik heb straks eerst genoeg remixen, heb zelf de extended clubmix bijna klaar en ik verwacht nog een sterke mix van Pjotr G ( heb ik al even een veelbelovende preview van gehoord)

*RedTitan pinkt even een traantje weg*

aaaaaaaah?

shrek2net.JPG

;)

Origineel geplaatst door virkaz
Ik denk dat je het over de 90's mix hebt en niet over de mijne van een dikee 7 minuten oid

*D

Ik heb het over jouw mix. Waar dient die Quote anders voor:D

Origineel geplaatst door Zhanox
deal, ik ga beginnen aan een trance-wals! :D:D:D
now you're talkin'. 't zal niet vet klinken maar wie weet welke deurtjes geopend gaan worden...

Origineel geplaatst door Catalunya
Ik heb het over jouw mix. Waar dient die Quote anders voor:D

ok vaag.

die vocals zijn zo bedoeld. volgens mij is het zo strak als ene tiet. ;)
nog meer mensen?

Origineel geplaatst door virkaz
ok vaag.

die vocals zijn zo bedoeld. volgens mij is het zo strak als ene tiet. ;)
nog meer mensen?

Ik zeg ook niet dat het niet strak is. De vocals in combinatie met jouw beat vind ik niet lekker (logisch) lopen. Houd die 1e en 2e tel wat kaler en niet teveel effecten, dan zal de vocal er beter inpassen. Maar goed dit is mijn mening. Waarom vraag je anders om kritiek?

en ik geef toch mijn mening?
ik heb er helemaal geen last van, voordat jullie de track hoorden hebben een 10tal andere lieden deze track al gehoord. ik heb al heel wat "te verduren" gehad ;)

bedankt voor je kritiek, ik zal eens spelen met die overgangen en vocals

nog een paar tips als je het commercieel wilt aanpakken:
-sommige zinnen van de zangeres tweestemmig in laten zingen;
-de break voor de climax moet meer catchy zijn;
-dubbel je lead soms door em een octaaf te transponeren;
-bouw het hele arrangement op door van climax naar climax te gaan, op sommige punten kabbelt ie nog te veel.

:) suc6, mits goed uitgewerkt kan het een hitje worden!

Origineel geplaatst door hansbakker

-sommige zinnen van de zangeres tweestemmig in laten zingen;
-de break voor de climax moet meer catchy zijn;
-dubbel je lead soms door em een octaaf te transponeren;
-bouw het hele arrangement op door van climax naar climax te gaan, op sommige punten kabbelt ie nog te veel.

Ik vind dit een heel geslaagde poging ! Naast de opmerking van Hans Bakker en tal van andere terechte opmerkingen mis ik 1 héél belangrijk ding dat heel erg eigen is aan commerciële trance :

HET ONTPLOFT NIET !

Luister naar nagenoeg alle trancehits en dan merk je dat het refrein na een zorgvuldige opbouw werkelijk uit zijn voegen barst. THE BIG BANG !

I need to belieeeeeeeeeeve......RRRRRRRRRRRR DADA DADA DADADADA..... en gooi alle registers open BAM BAM BAM BAM BAM...warbij de vocals je kippevel bezorgen ! (nu zit er iets te weinig SEX en SOUL in, het is wat te braaf gezongen)
Zoals Hans terecht stelt, het kabbelt nu nog teveel en er zit niet echt een climax, eargasm, explosion in ( of hoe je het noemen wil ) en da's zonde. Dat zou deze track echt af maken en bijgevolg klaar voor de perserij ! Anderzijds geloof ik niet dat zoals het nu is een superhit zal worden omdat ik het refrein niet sterk genoeg vind. TTZ, het refrein blijft niet genoeg hangen. Je moet het na 2x luisteren kunnen onthouden en liefst meezingen... Je "hook" is dus iets te zwak, maar dat is dan ook het moeilijkste wat er is...
Toch nogmaals proficiat want weerom 1 van de betere dingen die ik hier heb gehoord. Opnieuw het bewijs dat vocals zoveel meer doen en steeds weer een meerwaarde betekenen.

Jammer dat alleen die 90ies mix er nog staat.

Wat me wel opvalt is dat qua zang de s-klanken erg scherp klinken. En het zal wel moeilijk zijn om die sprankeling te houden maar die scherpe rand d'raf te EQ'en maar ik denk toch dat het de moeite waard zal zijn. (Om eerlijk te zijn leidt het mij af)
En in al die remixen komt dat ook weer terug. Maar in de versie van Pjotr valt het niet zo op.

Ben benieuwd naar de nieuwe versie. ;)

Ik moet maar eens op zoek naar een stukje dynamiet :D
Jammer dat ik nu ff niet thuis ben, heb nu alweer zin om te beginnen (wilde de track eerst ff een weekje laten rusten eigenlijk)

en bedankt Skel!en Fuse!
Mag ik vragen wie er nog meer last hebben van timings problemen?
bvd

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Ik vind dit een heel geslaagde poging ! Naast de opmerking van Hans Bakker en tal van andere terechte opmerkingen mis ik 1 héél belangrijk ding dat heel erg eigen is aan commerciële trance :

HET ONTPLOFT NIET !

Luister naar nagenoeg alle trancehits en dan merk je dat het refrein na een zorgvuldige opbouw werkelijk uit zijn voegen barst. THE BIG BANG !

I need to belieeeeeeeeeeve......RRRRRRRRRRRR DADA DADA DADADADA..... en gooi alle registers open BAM BAM BAM BAM BAM...warbij de vocals je kippevel bezorgen ! (nu zit er iets te weinig SEX en SOUL in, het is wat te braaf gezongen)
Zoals Hans terecht stelt, het kabbelt nu nog teveel en er zit niet echt een climax, eargasm, explosion in ( of hoe je het noemen wil ) en da's zonde. Dat zou deze track echt af maken en bijgevolg klaar voor de perserij ! Anderzijds geloof ik niet dat zoals het nu is een superhit zal worden omdat ik het refrein niet sterk genoeg vind. TTZ, het refrein blijft niet genoeg hangen. Je moet het na 2x luisteren kunnen onthouden en liefst meezingen... Je "hook" is dus iets te zwak, maar dat is dan ook het moeilijkste wat er is...
Toch nogmaals proficiat want weerom 1 van de betere dingen die ik hier heb gehoord. Opnieuw het bewijs dat vocals zoveel meer doen en steeds weer een meerwaarde betekenen.

begin klinkt heel overtuigend! De mix vind ik een beetje wack met name de drums zijn beetje lafjes . Een leuk pre delaytje op de vocalen zou ook wel wonderen doen!Verders knap werk!! suc6

thanks man!
ik mot maar rap weer ff aan de slag merk ik.
nogmaals, allemaal bedankt!

Back