Origineel geplaatst door Kevin
Inderdaad en net als wat Trash zegt betaal je voor meer dingen zoals Support enzo en soms heb je zelfs nog een Extraatje net als bij NI wanneer je een gratis paar synthjes krijgt voor Reaktor ofzo....
Maar ik ga straks ff naar Feedback om een paar synths weg te halen ik heb namelijk geen geld om er 1 te kopen maar daar staan ze zo voor het grijpen(dan maar geen support)
![]()
Ik ben tegen illegaal gebruik van software zeker als het bedrijven zijn die er geld mee verdienen.
Maar het is een beetje dezelfde discussie als illegaal downloaden van muziek.
De platen industrie geeft mega cijfers uit van zogenaamde verliezen die ze daardoor hebben.
Maar stel dat je illegaal downloaden totaal tegen zou kunnen gaan, dat wil echt niet zeggen dat daardoor de verkoopcijfers van muziek in eens gigantisch omhoog gaan.
Die cijfers zijn schromelijk overdreven.
Ik heb gemerkt dat sinds het mp3 tijdperk ik veel bewuster ben geworden met kopen van CD'.
Als iets echt goed is koop ik de CD. CD is toch wel een stuk beter dan de mp3 versie.
(dan maar geen support)

En dan bedoel ik niet in de NI of steinberg folder.. maar die van Adobe, Macromedia, Microsoft, etc.. Ook allemaal een legale copie van Windows zeker? Of in jullie MP3 folderkes! :confused: