[Geluid uit plaat gezocht] I dont know !!

Frederik654

Stamgast
Ik weet niet goed waar ik met mijn vraag moet blijven maar in ieder geval is dit een echte request naar jullie toe want wordt stilaan hopeloos .. deze plaat heb ik van een mix van Jori Hulkkonen en ik vraag me echt af of iemand me de titel kan vertellen en zelfs meer .. volgens mij komt de main klank uit een Nord Lead en aangezien ik deze bezit :P wie kan me op het juiste pad zetten om deze klank more or less te construeren ? En nee niet menstrueren.. sorry voor de ongepaste thread maar heb een beetje gedronken nu en sta zot van deze song dus wie me helpen kan ... :okdan:

Hier is de plaat...

Ik hoor hier wel wat Nord Lead klankjes dacht ik. Maar het kan ook elders van komen. Maar ze zijn zo mooi plukkie dus Nord lead kan het wel zijn. Die strings dat kan je met veel synths maken.
Precies ook wat Waldorf sound van het type microwave ertussen....:confused:

Lekkere wegdroomshit zouk zo zeggen!

:mega:

hmmm ja kan inderdaad de nordlead-------> zijn die korte plukjes/plokjes melodie

op je nordlead sowieso pielen met de portamento ( waveform=blok-of zaagtand, ja ik weet de preciese benamingen ook niet) gebruiken. snelle attack met korte decay. osc 1 en 2 dezelfde waveform, mix in 't midden, kbd track aan en zorgen dat de ene osc hoger is dan de ander...(ja of lager hahah).

mazzell

Bericht door een moderator:
Titel verduidelijkt en topic verplaatst

Back