verzending uit duitsland.

justin

Shauna
Weet iemand hoeveel dagen er ongeveer tussen zit,als men iets verzend vanuit Duitsland naar Nederland?

bedankt.

2 dagen vanaf Thomann tot in Drenthe andere plekken geen ervaring mee.
Het zou handig zijn als je iets nauwkeuriger bent. Want Duitsland is groot als het uit het uiterste oosten moet komen naar het uiterste westen van NL kan het misschien nog wel es lang duren. Maar niet langer als een week lijkt me.

best veel gear uit duistland gehaald en het duurde meestal z'n 3 to 4 dagen...

Het moet vanuit Hamburg naar Groningen komen ongeveer. Volgens mij zijn 2 a3 dagen al verstreken... We zullen wel weer zien.

Bij mij 2 tenzij een email 1 of meerdere dagen vertraging had. Toen ik kreeg te horen dat mn order de deur uit was had ik het 2 dagen later rond 10 uur in de ochtend. Ik bedenk me net dat die email geen vertraging heeft gehad tenzij ze bij Thomann op zondag werken. Maar ik denk dat jullie misschien de tijd meerekenen waarin de order en betaling etc. nog moest uitgewerkt worden? Wat heeft deze thread eigenlijk met synth en modules te maken? :)

Hey Justin,..

Dat heb ik nou ook altijd,...
Ik kan ook nooit wachten,..en als t dan ff langer duurt als mijn geduld krijg ik paniekaanvallen,..
Die zet ik dan weer om in snoeiharde tekno,..
Hoe langer t duurt,.. hoe meer ambient t dan wordt,..

Eventjes geduld nog,..je masjientje komt zo

Net nog iets aangekregen uit Duidsland (particulier- e-bay)
maandag ginder op de post donderdagmiddag op mijn stoep:W

Gvd, wacht nu al een week op iets. Is dat wel normaal dan? Ik hoop toch dat het wel weer goed gaat,anders heb ik een probleem. Iets zou vorige week donderdag verstuurd moeten zijn en ik heb het nu nog steeds niet ontvangen,meer dan een week is verstreken .=(

Ik heb laatst bijna 2 weken op een pakketje uit duitsland moeten wachten (via post).

De keer daarvoor met UPS duurde het 3 dagen...

Geduld is een schone zaak... ;)

Origineel geplaatst door justin
Gvd, wacht nu al een week op iets. Is dat wel normaal dan? Ik hoop toch dat het wel weer goed gaat,anders heb ik een probleem. Iets zou vorige week donderdag verstuurd moeten zijn en ik heb het nu nog steeds niet ontvangen,meer dan een week is verstreken .=(

Dat is echt doodnormaal. Je moet je na een week zeker nog geen zorgen gaan maken.

Ik kan ook nooit wachten,..en als t dan ff langer duurt als mijn geduld krijg ik paniekaanvallen,..
Die zet ik dan weer om in snoeiharde tekno,..
:dubbel: :dubbel: LOL!:dubbel:

ben uit amerika al een 5 weken aan het wachten op iets :(

hebben we uiteindelijk het pakked gevonden zit hij in het schip weer terug naar amerika, schijnt dat ze bij de douane niet echt kunnen lezen want volgens hun stond er een ander huis nummer op, en had hier een copie er van,maar vondt het er knap dat ze er een ander nummer in zagen ;{

maar goed ging over uit duitsland. eigenlijk moet het niet lander duren dan 4 a 5 dagen.

met DPD krijg ik altijd het pakked de volgende dag al in huis, zelf vandaag nog :okdan:

Origineel geplaatst door bass-molecules
met DPD krijg ik altijd het pakked de volgende dag al in huis, zelf vandaag nog :okdan:

Voor verzending uit Duitsland
DPD = goed
GLS/NPD = kut
DP/TPG = er tussen in

Weet iemand wat de mogelijkheden zijn die je kunt ondernemen,als blijkt dat je niks thuisgestuurd krijgt of mischien bent opgelicht,noem het maar Verneukt.

Ik heb het adres etc. van de verkoper,als dit het juiste adres is,i hope. Ze kunnen toch nachecken naar wie het geld toegeschreven is.

Los van verhaal halen bij die gene.

Hartelijk dank.

ik zou het niet weten kerel....bel die vent op zou ik zeggen...mail m....ofzo

ik heb zelf afgelopen tot 3 weken geleden 2 weken op een verzonden an1x zitten wachten......en wachten.....en ik kon die kankker niet bereiken. Noch via email noch via telefoon. Onder rembours dus ik was geen geld kwijt, maar wel klote als je op je app. zit te wachten. Ik heb toen maar een andere gekocht....in nieuwstaat.....en nog voor weinig ook.

Maar suc6 ermee, kerel

Ik belde die gast vanmiddag op,hij zei dat ie hem een week geleden verstuurd had. Mischien is er iets mis gegaan,maar hoe kun je erachter komen waar het pakket is. GVD ik maak me nu toch echt zorgen en ben ik straks mischien 850euro pleitte. Als ik dus wel kwijt ben,dan word dit tot de bodem uitgezocht. Ik hoop echt dat ie nog aankomt. Zijn er opties of maatschappij die het pakketje evt. opgenomen kunnen natrekken of er ooit in de vorige week pakketten zijn afgeleverd met bestemming mijn adres & naam? iemand die dat mischien weet?

Bedankt mensen voor je reactie.:stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid

Back