Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door ikke
Om er maar een paar te vermelden. Natuurlijk zijn er ook genoeg die wel degelijke performance halen..
Ja, idd. DIGI is enkel voor Pro Tools users. De ASIO drivers van Digi zijn alles behalve stabiel![]()
Ik geef je enkel raad. FW400 is aan de trage kant en ik lees veel horrorverhalen op het DUC over de 002 en de Mbox.
Minpunten:
-Mindere MIDI editing (is ok voor de gewone muzikant, maar de technoproducer zal wat meer willen..)
-Beperkt tot 18 mono ins
-Beperkt tot 32 mono audio tracks in Pro Tools (workaround= Ableton Live)
-Pro Tools vraagt veel meer van je CPU dan andere softsequencers zoals Logic, Cubase, Sonar, etc
-Ik ondervond meer dan dagelijks een internal error, access violation en shit.. Zeer ambetant als jet mij vraagt! (Dus heb je een pc nodig die 100percent compatible is met Pro Tools!) -> DUC
-Digidesign support = KUT!!! Digidesign is alles behalve klantvriendelijk!! (Dit werd me verteld door een verkoper uit Gent)
-Als je geautomatiseerde controllers wil met touch sensitivity MOET je iets kopen dat Pro Tools ondersteund, niet veel dus..En DUUR!!
Dus bv geen Yamaha of Behringer automized faders..
-Bouncing is hopeloos bij grote projecten!
Nogmaals.. Ik wacht op FW800 of een nieuwe PCI kaart. Ik hoef geen FW400 of USB 1.1..
Misschien ff wat info:
HD systeem = PCI + DSP effects
Mbox = USB 1.1
001 = PCI
002r + 002 = Firewire (FW) 400
Van traag naar snel:
1) USB 1.1
2) FW400
3) USB 2
4) PCI
5) FW800