gezocht "drums" voor klassiek/symphony

Alterex

overdreven/overdrive
Hai,

Ik zoek dus "drum" samples voor klassieke muziek. Het is/wordt een symphonisch achtig trackje met piano's en violen... iemand een idee wat ik daarvoor kan gebruiken. Ben er niet zo in thuis in dit genre vandaar dat ik de terminologie maar wat krampachtig gebruik :s.

Alle hulp is welkom!

Bye,

Pieter Siedlaczek's "Orchestra" (special edition).
Kost wel een paar tientjes, maar dan heb je ook wat. :D
Behalve alle "orchestrale percussie", gelijk ook het hele symphonie-orkest erbij.

Attachments

• siedlaczek.jpg
    siedlaczek.jpg
    73,1 KB · Bekeken: 125
Hmm... nergens een snelle download geloof ik. Je wortd dood gegooid met 909;s maar een vette pauk-sound kost $$. Ok, ik ben en blijf een nederlander ;-).

Thanks!

reason

reason

in reason zit een mooi setje, in de orchestra refill.........wat heb je precies nodig ik heb wel t een en ander, advanced orchestra, siedlaszek,enz,enz

Advanced Orchestra Set AKAI : (5 cd's)

The library includes:
String Ensembles (instruments: 14 violins, 10 violas, 8 celli, 6 basses).
Solo Strings- (instruments: violin, viola, cello & unconventional sounds).
Woodwinds (instruments: 3 flutes, solo flute, alto flute piccolo flute, oboe, english horn, 3 clarinets, bass clarinet, bassoon, contrabassoon.
Brass and FX (instruments: 3 trumpets, solo trumpet, piccolo trumpet, 3 trombones, solo trombone, french horns, solo french horn, tuba and solo clarinets).
Percussion & Harp (instruments: cymbals a due, cymbal 24", cymbal 18", timpani, gran casa (bass drum), snare drum, large tam-tam (gong), thai gongs (tuned), chinese opera gongs, triangles, vibraphone, marimba, xylophone, orchestra bells (glockenspiel), tubular bells, harp.

Tja, ik weet niet zeker of deze ook van Peter Siedlaczek zijn, maar ik denk het wel.

Jammer genoeg bestaat de site waar deze samples te vinden waren niet meer. =(

Re: reason

Re: reason

Origineel geplaatst door hisolid
in reason zit een mooi setje, in de orchestra refill.........wat heb je precies nodig ik heb wel t een en ander, advanced orchestra, siedlaszek,enz,enz

Het gaat mij slechts om de percussie. Het melodie gedeelte e.d. maakt een ander (thank god ;-)).

Re: Re: reason

Re: Re: reason

Origineel geplaatst door Alterex
Het gaat mij slechts om de percussie. Het melodie gedeelte e.d. maakt een ander (thank god ;-)).

De percussie staat op de laatste tracks van de Siedlaczek CD.
Ik kan de buitenste cirkel met de andere instrumenten er voor je afknippen. :eureka:

Edirol

Edirol

Edirol heeft en mooie plug inn daarvoor.. De "HQ-QR Orchestral"
Daar kan je van alles in vinden.. Ook de drums. ALs je de geluiden een beetje aanpast zijn ze zeer bruikbaar. Ook de strijkers, niet de solo maar de combi's zijn erg mooi. Maar goed dat is ook smaak. Anderen zeggen weer van niet. De drum afdeling is in ieder geval oke en precies wat jij zoekt.

http://www.edirol.com/products/software.html

Re: Edirol

Re: Edirol

Origineel geplaatst door pppeet
Edirol heeft en mooie plug inn daarvoor.. De "HQ-QR Orchestral"
Daar kan je van alles in vinden.. Ook de drums. ALs je de geluiden een beetje aanpast zijn ze zeer bruikbaar. Ook de strijkers, niet de solo maar de combi's zijn erg mooi. Maar goed dat is ook smaak. Anderen zeggen weer van niet. De drum afdeling is in ieder geval oke en precies wat jij zoekt.

http://www.edirol.com/products/software.html

Ik zal daar 's naar op zoek gaan. Klinkt wel goed!

Edirol Orchestral... Echt een super geile vst... Percussie, piano, viool, contrabas, harp, tuba, trompet, je kan het zo gek niet bedenken of het zit erin!!!!

Back