[techno] Shadow Falls...

van jouw had ik ook niets anders verwacht 6 trak :D

Maar er zijn ook mensen die wel van loopy techno houden, wat vinden die er van?

ik vind de intro wel cool. de eerste 50 seconden, zeg maar.
ook de beat die daarna volgt valt op net een andere tel dan
je verwacht. geinig.
de rest van de track spreekt me wat minder aan. (hou op zich
wel van loop-techno en dat soort spul, hoor)
op zich wel lekkere kick/bass. (hoe heb je die gemaakt?)
het 303/acid-achtige geluidje wellicht meer naar voren halen
of vervangen door iets 'pakkenders'. maar ja, da's smaak.
wellicht hem ook een tikkie 'vooruit' plaatsen zodat 'ie de
track wat meer 'stuwt', zeg maar.

Prima track hoor.

Er zit weinig spannends aan, maar het klinkt wel gewoon goed.

Dus, voor een b-kant van een plaat zou dit wel te doen zijn schat ik in.

To be honest?!

Ik vind je thema, dat ehm... 'plokkeplokkeplokkeplok' heel vervelend. Het staat erg los van de rest van je mix die verder wel lekker rauw klinkt. Het begint uit elkaar te scheuren rond 3'40'' en dan klinkt-ie wél lekker. Dit is helaas van korte duur en het plokkeplok gaat daarna naar mijn mening weer net zo vervelend verder als eerst. De mix in z'n geheel vind ik ook niet zo geweldig, maar verder vind ik het schranz-gehalte voldoende. Er valt op te stampen. En daar gaat het toch uiteindelijk om. :)

bedankt voor de replys, er valt veel van te leren :okdan:
Zo weet ik waar ik moet op letten...

Opbouw is leuk!:) Maar daarna gebeurd er te weinig?! ;) Oftewel, meer naar een qlimax werken, en beuken maar!!!;) :D

die snare is te overdadig aanwezig gedurende het bein van de song en het is niet omdat je af en toe een cut off op de filter zet dat je daarom de attentie van de luisteraar hebt .......

kijk hier ga ik op een feestje wel op uit mijn dak !
Het zou zo op een plaatje gedraaid moeten kunnen worden (B-sidetje dan) !!!
Zo dat was de kwantiteit ;)

Maar dan nu de (productie) kwaliteit:
Helaas vind ik dat het wel net te weinig variatie heeft, (te veel is hier ook niet goed!) je verhaal is niet diep genoeg...
Als ik aan het feesten en springen ben wil ik dat de beats me verder en verder omhoog slepen en mijn aandacht houden. Die drive om te blijven en blijven gaan mis ik nog net, het zijn dan die variaties in de beats en misschien ook nog in een soort melodie/sfeer geluid die ik op een feesie (met mijn oordoppen) extra goed hoor en voel waardoor het net dat beetje extra kwaliteit uitstraalt. verras je publiek door gewoon steeds in die beats dingetjes en bijgeluidjes te gebruiken die opeens tevoorschijnkomen (soms zelfs 1-malig!)

Ik denk echter dat 90% van de bezoekers dat geen reet kan schelen hoor :okdan:
maar als kritische en verwende partyganger + producer :mega: verwacht ik meer *D

joa ik vind 'm wel lekker, loopy techno (nooit geweten dat 't zo genoemd wordt) daar lust ik wel pap van.
maarre ik vind 't altijd vet als ineens alleen de kick met baslijn en riddim geluidjes (dus zonder hats en ander ijzerwaar) overblijft en ff een paar minuter gortdroog doorratelt na een opbouw naar een climax. zo van rapapaaaa ja daar komt 'ie......en dan dus een anti-climax. des te vetter...en dat breekt je track lekker open:peukie:

als oud techno dj is dit natuurlijk bekende kaas voor me..
ik hield nooit zo van die techno platen met die duitse trance kick.. die scherpe studio kick... van mij moet ie stoer klinken, nu klinkt ie anabole boy anita achtig..

de drive zit erin, maar ik zou hem niet draaien, maar dat ligt puur aan de smaak, het is echt zo'n doordouwer maar geen ritmische track, ik hou van percussie, loops die stoerheid weergeven, dit is gewoon puur hakken..

Ik ken zeker wel djs die dit draaien hoor en iedereen gaat erop los.. maar is niet mijn ding.

Minimaal,maar ik vind hem persoonlijk toch vrij lekker. Beetje in de sfeer van niet zeiken en beuken met die handel. Ik vind hem zeker nie verkeerd.

Back