effu voorstellen

PowerPete

Nieuwkomer
Beste Peeples,

Effu korte introductie => PowerPete, mijn naam, is haas en ik weet (nog) van niets. Met andere woorden: Ik ben een echte nieuweling in julli fantastische wereld!
Ik ben helemaal gek op allerlei geluiden (Robotachtige stemmen, trance/synthesizernoises... enz.).
Ik ben in het bezit van 'n Roland MC-505 ( Groovebox). Momenteel druk aan het studeren in de 505-manual maar dat valt niet mee voor een echte leek. Daarnaast ben ik bezig met een 'zelf-studie' keyboardspelen (nu nog op een piano van de schoonfamilie). Mijn uiteindelijke doel is zelf muziek te maken (als het kan zonder pc?) met de 505 + een synthesizer en misschien nog wat apparaten (waar ik nu de namen en functie nog niet van weet!).Verder ben ik nog op zoek naar een klavier/keyboard/....? om aan te sluiten op de 505 om mijn keyboard lessen op te vervolgen, suggesties? En... wie (als het kan in Den Haag) vindt het leuk om mij het een en ander uit te leggen over de 505?
Alvast bedankt voor jullie reactie/moeite!

PowerPete

!

!

Powerrrrrrrr P, at your service !

Welkom op het forum Pete!

Als je specifieke vragen hebt kun je die onder het betreffende forum kwijt.

Greetz,

Yawgmoth

Goede Smorgens,

Heel erg bedankt voor jullie 'ik voel me meteen thuis reacties'!!!!!!!!!!
Welk forum zouden jullie mij aanraden voor (met name) mijn vragen over de MC-505?

Thanks Yoe

Over de bediening ed kun je naar Synth Hardware.

Voor vragen over midi kun je naar: Midi zooi

Maar mocht je ergens een verkeerde tread plaatsen dan helpen wij mods je wel.

Stuur als je het echt niet weet eem mailtje of een persoonlijk bericht naar de moderator.

Welkom,

voor een studio zonder pc: sequencer, synths, recorder en sampler/drumsynth. Dit is toch meestal het minimum vereiste, maar aangezien jij al een groovebox hebt, hoef je alleen nog een recorder te hebben ;). Uitbreiden is wel leuk 8)

Back