Online kopen softsynths?

wizzard

Nieuwkomer
Hoi,

Waar kopen jullie jou Audiosoftware & gear? Kennen jullie goedkope plaatsen op het net?

Greetz
Wizz

thomann daar koop ik bijna alles, is goedkoop en betrouwbaar.

Origineel geplaatst door MOON
thomann daar koop ik bijna alles, is goedkoop en betrouwbaar.

Wel vreemd inderdaad dat Native Instruments daar bijvoorbeeld goedkoper is dan op de website van NI zelf :confused:

Maar goed... Thomann heeft niet alles. Bepaalde synths kun je alleen bij de producent online kopen omdat ze geen ander distributie kanaal hebben.

Origineel geplaatst door D-mike-E
Wel vreemd inderdaad dat Native Instruments daar bijvoorbeeld goedkoper is dan op de website van NI zelf :confused:

Vind ik niet zo vreemd.. hoe vaak is dat niet zo met allerlei zaken? Al moet ik toegeven dat ik helemaal niet eerst gekeken heb of Refx Vanguard ergens anders goedkoper was (als ie al ergens anders te koop is), heb hem gelijk via de site aangeschaft. Maar meestal kun je door beetje te zoeken ergens anders wel goedkoper vinden denk ik.

Ik zit er ook aan te denken om de reFX Vanguard aan te schaffen, nu is mijn vraag: Hoe gaat het in zijn werk bij reFX met de betaling en moet ik dan de Vanguard downloaden of krijg ik die op cd/dvd thuis gestuurd?

Normaal bestel ik de spullen in een winkel zelf vandaar deze vraag.

Met vriendelijke groet,

Bjorn Berkvens

Re: Online kopen softsynths?

Origineel geplaatst door wizzard
Hoi,

Waar kopen jullie jou Audiosoftware & gear? Kennen jullie goedkope plaatsen op het net?

Greetz
Wizz

voor zover ik weet is er niet één plek waar alles het goedkoopste is....

gewoon rondneuzen... elke winkel heeft zo zijn aanbiedingen :)

Origineel geplaatst door djberjo
Ik zit er ook aan te denken om de reFX Vanguard aan te schaffen, nu is mijn vraag: Hoe gaat het in zijn werk bij reFX met de betaling en moet ik dan de Vanguard downloaden of krijg ik die op cd/dvd thuis gestuurd?

Normaal bestel ik de spullen in een winkel zelf vandaar deze vraag.

Met vriendelijke groet,

Bjorn Berkvens

Ik heb Vanguard als ik heb me goed herinner gewoon kunnen downloaden via een link die ik samen met de serialcode via de mail gekregen heb. Heb dus nooit een cd of ietsdergelijks gehad.

NI (en andere fabrikanten met direct sales) wil niet concurreren met zijn dealers. Heel verstandig want die doen natuurlijk een flink stuk promotie en verkoop en die wil je dus te vriend houden.

Maar goed... Thomann heeft niet alles. Bepaalde synths kun je alleen bij de producent online kopen omdat ze geen ander distributie kanaal hebben.

niet alles, maar als ze het hebben ben je er echt wel zeker goedkoper vanaf dan het bij producenten te gaan kopen hoor. zeker eens checken daar voor je het elders koopt, trouwens duitsland is in het algemeen zoiezo al goedkoper dan hier bij ons!

Back