Ik ga jullie verlaten

Beste allen, ik ga jullie op korte termijn verlaten ivm diagnose kanker, laatste fase.
Geen idee hoe lang ik nog helder genoeg ben om hier te posten maar ik wil jullie bedanken voor de tijd hier.
Het kan zijn dat mijn familie hier nog gear van mij te koop gaat aanbieden maar dat ik dan al ben overleden, hou het dan aub netjes.

Greetz en zie julie in het hiernamaals (Synth-Heaven) Sander
Je openheid en eerlijkheid hierover, en in deze vorm, vind ik bijzonder ontroerend.

Door je posts en andere bijdragen hier blijf je straks toch ook nog bij ons.

Uiteindelijk komen wij straks allemaal jouw kant op, naar het grote en eeuwige forum hierboven.

Alle goeds aan jou en je dierbaren, deze dagen, weken en de tijd erna.

Je raakt me Sander, ontroerend en verhelderend, onze tijd is eindig en kostbaar.

Sterkte.

• Duimpje
Duimpjes: Pim
Ik dacht dat de threadnaam de titel van een gevoelige track was, maar je moedige mededeling aan deze rare groep synthfanaten ontroert me nog veel meer. Omarm je naasten zo lang het kan, iig zal je hier altijd voortleven

• Duimpje
Duimpjes: Pim
Wat een vreselijk naar bericht Sander....en tegelijkertijd inderdaad sterk en moedig dat je het hier zo open kunt delen. Ik hoop dat je nog veel mooie momenten mag beleven in de tijd die jou resteert en ik wil jou en jouw dierbaren heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.

Back