Ik ga jullie verlaten

San-Pierre

Ouwe rot
Beste allen, ik ga jullie op korte termijn verlaten ivm diagnose kanker, laatste fase.
Geen idee hoe lang ik nog helder genoeg ben om hier te posten maar ik wil jullie bedanken voor de tijd hier.
Het kan zijn dat mijn familie hier nog gear van mij te koop gaat aanbieden maar dat ik dan al ben overleden, hou het dan aub netjes.

Greetz en zie julie in het hiernamaals (Synth-Heaven) Sander

Wat lief dat je dat even toelicht makker. Hopelijk heb je nog wat kansen en energie om hier te schrijven en lezen.
Het is altijd hard als mensen gewoon nooit meer posten en je weet niet waarom.
Goeie reis, veel sterkte voor jou en de geliefden rondom en doe de laatste tijden nog wat je graag doet!
Wie weet tot gauw. Samen jammen up there^? Ik ben wel into herrie :)

Ja ik weet ook niet wat ik anders moet schrijven, sommige zaken leer je niet op school.
Veel liefs!

Ik probeer me wel eens voor te stellen hoe het zou zijn m’n laatste adem uit te blazen. Maar durf dat dan niet helemaal onder ogen te zien. Jij wel; je moet wel. Goede reis.

Jij ook bedankt! Woorden schieten even tekort momenteel. Geen idee hoe lang t duurt, maar ik kom je opzoeken hierboven. Blijf rocken tot t eind! 🤘

Gr robert

Jeetje! (om het vriendelijk te houden)

Ik wens/gun je nog veel mooie dagen en een zacht einde.

Sterkte!

Niks is voor altijd...
Veel sterkte en een goede reis ook van mij !

Wat een rot nieuws. Heftig man. Veel moed en sterkte toegewenst in de laatste fase :(

Wens je het allerbeste toe in de laatste paar stappen van deze reis, en een fijne en mooie tijd toe met de mensen die je dierbaar zijn. Heel veel sterkte ook in deze periode en dat je een mooie overgang mag hebben.

Ik hoop dat je heel gelukkig bent in die laatste fase en dat alles op zijn plek valt zoals het zou moeten zijn.

Oei! Veel sterkte gewenst, en probeer er maar het beste van te maken in de tijd die je nog gegeven is.

Veel sterkte gewenst met de aankomende tijd !! Top, dat je het durft te delen..

Heel veel sterkte gewenst in deze hele moeilijke tijd die je nog hebt.

Wat een verdrietig bericht, Sander. Bedankt voor je tijd en bijdragen hier. Ik wens je nog zoveel mogelijk bijzondere momenten met de mensen die je dierbaar zijn, en prachtige muziek tot het laatste moment.

Laatst gewijzigd:
Back