Wat kan het leven oneerlijk zijn, ik weet niet wat ik hierop moet zeggen, alles lijkt dan ongepast maar alhoewel we elkaar alleen virtueel kennen maar jouw aanwezigheid hier heeft onze eigen synthcommunity een extra glans gegeven, we gaan je missen!
Veel sterkte met het afscheid nemen van je geliefden en van dit leven. En vreemde realisatie en het zal een moeilijke maar toch ook een bijzondere laatste ervaring zijn.
Mijn dank voor alle mooie woorden , ik doe mijn best om tot de laatste snik op dit forum te lezen, leren en mijn bijdrage te leveren of aanwazig te zijn.
Wat een verschrikkelijke situatie. Heel veel sterkte en ik hoop dat jouw het lijden bespaard mag blijven. Probeer zoveel mogelijk te genieten van de tijd die je nog hebt met familie, vrienden en bekenden.
Bewonderenswaardig dat je dit met ons deelt. Fysieke pijn is te bestrijden, de pijn van verlies niet. Ik wens je een gelukkige periode in geborgenheid en voldoende tijd en rust om waardevolle gesprekken te voeren en afscheid te nemen.
Jemig, wat heftig en verdrietig voor jou en je naasten. Heel veel sterkte. Ik hoop vurig dat je de komende periode kan invullen zoals je dat voor ogen hebt.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.