Ik ga jullie verlaten

Heel veel sterkte en mooie laatste momenten gewenst, ook voor familie en vrienden

Wat kan het leven oneerlijk zijn, ik weet niet wat ik hierop moet zeggen, alles lijkt dan ongepast maar alhoewel we elkaar alleen virtueel kennen maar jouw aanwezigheid hier heeft onze eigen synthcommunity een extra glans gegeven, we gaan je missen!

Dat is even slikken, zo'n bericht.

Veel sterkte met het afscheid nemen van je geliefden en van dit leven. En vreemde realisatie en het zal een moeilijke maar toch ook een bijzondere laatste ervaring zijn.

Wat een verschrikkelijke situatie. Heel veel sterkte en ik hoop dat jouw het lijden bespaard mag blijven. Probeer zoveel mogelijk te genieten van de tijd die je nog hebt met familie, vrienden en bekenden.

;{ Wat vreselijk oneerlijk.. om zo, het leven te moeten loslaten.. geen woorden voor. Heel veel sterkte..

Heel veel sterkte man, samen met je vrienden en familie. En zoals je zelf aangeeft, zelfs ook nog met SF.

Wat een heftig bericht. Heel veel sterkte en hopelijk nog zoveel mogelijk mooie momenten!

Bewonderenswaardig dat je dit met ons deelt. Fysieke pijn is te bestrijden, de pijn van verlies niet. Ik wens je een gelukkige periode in geborgenheid en voldoende tijd en rust om waardevolle gesprekken te voeren en afscheid te nemen.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je nog mooie momenten mag beleven met jouw dierbaren.

Back