Arv
Robot
Kan iemand mij vertellen uit welke drumcompu/sampleset deze drums, en met name de hihats komen? Het is echt de Ariwa sound (Mad Professor etc). Even alle fx wegdenkend..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door koediman
ik zou ook op een yamaha gokken... die hi-hats hebben een beetje dezelfde "luchtigheid" als de percussie in m'n sy85... klinkt op een bepaalde manier heel anders als roland-spul.
er zit trouwens wel een giga-dot reverb op de drums in je voorbeeld... het zouden dus ook 12bits samples (drumulator?)kunnen zijn die wat meer hi-fi zijn gaan klinken door de reverb.
Origineel geplaatst door Digimod
Sequential Circuits DrumTracks...![]()

Origineel geplaatst door dextah
Nee het is geen DrumTraks .
Ik heb hier een DrumTraks staan met DMX eproms ..
Het is de DMX .... echt .. geloof me .
![]()
Origineel geplaatst door waxx
the mad proffesor werkt niet met samplers of drumcomputers, maar met de levende drumcomputer genaamd sly dunbar (van het legendarische ritmesectie sly & robbie).
alles wordt wel ge-fx-ed tot in het oneindige. dubar werkt wel veel met een roland v-drum met een sampler aan in combinatie met een goede ddrum (a klasse drumstel). Maar het is zowiezo live ingespeeld.
sly is wel geschift, hij speeld zuiverder op het tempo dan de meeste sequensers of drumcomputers kunnen doen.
Doe ik morgen voor je .
Dat mp3tje van madprofessor is een Linn zo te horen ..
HEb ik de eproms ook van liggen .
Doe ik morgen voor je .
Dat mp3tje van madprofessor is een Linn zo te horen ..
HEb ik de eproms ook van liggen .