Nieuwe leden??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Hanz
Oh, ja ik zie het al... jij bent van 24 januari 1986. Dan ben je tóch veel te jong om vintage synths te kunnen waarderen.
Sample CD's is daartegen helemaal van jouw generatie! 8)

ik ben van 30 juli 1986 en waarom kreeg ik dan wel de juno ;)

ow zeker omdat ik eerder aanmeldde ;)

Oh, ja ik zie het al... jij bent van 24 januari 1986. Dan ben je tóch veel te jong om vintage synths te kunnen waarderen.
Sample CD's is daartegen helemaal van jouw generatie! 8)

Nee.. da's fijn :P

Maar even een tip voor de volgende die je zo'n cd'tje gaat sturen, doe er dan als troost nog even een paar samples van de psr-21 bij.. die miste ik namelijk. ;)

Op 2004.05.25 00:18 hadden we het volgende:

Leden: 4,069,
Onderwerpen: 27,944,

Tip: zie de kleine lettertjes op de pagina "forum", recht boven "Welkom" en je avatar.

indeedy, tis een pak!
met hoeveel is het forum zo gestard? 79 leden?

Origineel geplaatst door cloudman
indeedy, tis een pak!
met hoeveel is het forum zo gestard? 79 leden?

1 lijkt me het meest voor de hand liggen........ :geslaagd:

Origineel geplaatst door 6 trak
zie de oudste thread van SF

best grappige thread !

Boost die zich afvraagt wat een moderator is, iedereen moet reclame maken om het forum toonaangevend te krijgen en om het aantal leden op een aanvaardbaar niveau te krijgen.....

Missie geslaagd, zou ik willen zeggen !

Dit forum IS toonaangevend in Nederland-Synthland en de enige reden waarom dit forum ooit nog eens ten onder zou kunnen gaan, is een te groot leden-aantal. :D

mods -> chapeau :biertje:

Origineel geplaatst door gemmetje
best grappige thread !

Boost die zich afvraagt wat een moderator is, iedereen moet reclame maken om het forum toonaangevend te krijgen en om het aantal leden op een aanvaardbaar niveau te krijgen.....

Missie geslaagd, zou ik willen zeggen !

Dit forum IS toonaangevend in Nederland-Synthland en de enige reden waarom dit forum ooit nog eens ten onder zou kunnen gaan, is een te groot leden-aantal. :D

mods -> chapeau :biertje:

inderdaad... z'n succes kan z'n eigen begraving worden...

maar dat is voor de zwartkijkers onder ons :D
verder val ik gemmetje bij!

dus oke, als ik die thread zo lees, in den beginne was het een klein groepje geeks of zo? :D
(no offense)

Op 2004.05.25 00:18 hadden we het volgende:

Leden: 4,069,
Onderwerpen: 27,944,

Hmmmm, en hoeveel 'dubbel'-leden (of zelfs nog meer dezelfde) zouden we inmiddels hebben??

:erm:

Origineel geplaatst door Zoidsity
Hmmmm, en hoeveel 'dubbel'-leden (of zelfs nog meer dezelfde) zouden we inmiddels hebben??

:erm:

erg om te zeggen... maar ik vraag het me ook af...
de authenticiteit van sommige leden is misschien soms een beetje van twijfelachtig aard...

;{

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back