mijn keuze is gevallen (korg x5d, nord rack 2)

ratsja

Bi-Polair
zaterdag word er door een maat van mij meegenomen.

korg x5d synth als master en daarop aangesloten een nord rack 2
via een behringer mixer, moet dit mijn beginnende set worden.

dit in plaats van een motif es 6.

hoop dat ik er veel plezeier aan beleef

dat moet wel lukken als ik het zo lees! maareh 1 ding, is het een moderne behringer met effecten? dit zitten namelijk niet op de nodleads, dus dan heb je een kaal geluid!

hoe ga je trouwens sequensen?

Er staat geloof ik ook nog een Behringer mixer met FX pas op de marktplaats van dit forum. En je betaalt hopelijk niet te veel voor die X5D? Nix op tegen hoor, maar hij is toch wat gedateerd en er zijn toch veel mensen die ervoor vragen wat hij 5 jaar geleden waard was.....

die mixer heb ik alleen nodig ivm te weinig aansluitingen.
sequencen via de pc, met cubase denk ik.

Origineel geplaatst door molecular
Er staat geloof ik ook nog een Behringer mixer met FX pas op de marktplaats van dit forum. En je betaalt hopelijk niet te veel voor die X5D? Nix op tegen hoor, maar hij is toch wat gedateerd en er zijn toch veel mensen die ervoor vragen wat hij 5 jaar geleden waard was.....

ik koop hem niet 2e hands, kan hem via via krijgen met korting en garantie, wel handig voor een beginner.

Origineel geplaatst door ratsja
kan hem via via krijgen met korting en garantie

Dat is handig voor als je keuze echt valt, maar weet niet of dat onder garantie valt:D

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Ja veel beter dan die Motif, NOT.

heb ik dat gezegd ?

Re: mijn keuze is gevallen

Re: mijn keuze is gevallen

Origineel geplaatst door ratsja
zaterdag word er door een maat van mij meegenomen.

korg x5d synth als master en daarop aangesloten een nord rack 2
via een behringer mixer, moet dit mijn beginnende set worden.

dit in plaats van een motif es 6.

hoop dat ik er veel plezeier aan beleef

Uit je andere berichten vernam ik dat je 'net' start in de synthesizerwereld. Ook al is de Motif ES een ferme bak, daarom is jouw combinatie nog niet verkeerd of 'minder goed'. Als je maar plezier hebt in het muziek maken.

Met deze combinatie kan je lekker aan de slag gaan en plezier beleven.

Success met het muzieken. :biertje:

Als je een X5 wil zoek dan een N5 of een N1 of iets uit de N serie zowieso. Die is beter en speelt beter dan de X serie. Heb de X5 gespeelt en de N5EX in me eigen setup. N5ex is veel beter al was het om het toetsenbord alleen al...

Back