Ben dus op zoek naar een versterker.
Woon sinds een tijdje nu op mezelf en wil een beetje een studiotje gaan maken. Ben dus langzaam het lijstje dat ik heb aan het aflopen van benodigdheden
Eerste plaats staat dus een andere versterker en boxen. Er hoeft niet mega hard geluid uit te komen (flat he
) als het maar zuiver is. Ben langzaam aan ook bezig met muziek maken dus moet alle toontjes wel goed kunnen horen natuurlijk.
Nu kan ik het wel nieuw kopen maar tweedehands zal ik misschien wat meer voor het geld krijgen dat ik heb. Heb namelijk niet zoveel te besteden.
Voor de versterker ongeveer 200 euro en voor de boxen moet ik even kijken maar zal ook niet echt veel zijn. Al moet dit lijkt me voor een beginners studiootje in een flat wel genoeg zijn.
Woon sinds een tijdje nu op mezelf en wil een beetje een studiotje gaan maken. Ben dus langzaam het lijstje dat ik heb aan het aflopen van benodigdheden

Eerste plaats staat dus een andere versterker en boxen. Er hoeft niet mega hard geluid uit te komen (flat he
) als het maar zuiver is. Ben langzaam aan ook bezig met muziek maken dus moet alle toontjes wel goed kunnen horen natuurlijk.Nu kan ik het wel nieuw kopen maar tweedehands zal ik misschien wat meer voor het geld krijgen dat ik heb. Heb namelijk niet zoveel te besteden.
Voor de versterker ongeveer 200 euro en voor de boxen moet ik even kijken maar zal ook niet echt veel zijn. Al moet dit lijkt me voor een beginners studiootje in een flat wel genoeg zijn.