Versterker en monitor boxen

WoW

Nieuwkomer
Ben dus op zoek naar een versterker.

Woon sinds een tijdje nu op mezelf en wil een beetje een studiotje gaan maken. Ben dus langzaam het lijstje dat ik heb aan het aflopen van benodigdheden :)

Eerste plaats staat dus een andere versterker en boxen. Er hoeft niet mega hard geluid uit te komen (flat he :() als het maar zuiver is. Ben langzaam aan ook bezig met muziek maken dus moet alle toontjes wel goed kunnen horen natuurlijk.

Nu kan ik het wel nieuw kopen maar tweedehands zal ik misschien wat meer voor het geld krijgen dat ik heb. Heb namelijk niet zoveel te besteden.

Voor de versterker ongeveer 200 euro en voor de boxen moet ik even kijken maar zal ook niet echt veel zijn. Al moet dit lijkt me voor een beginners studiootje in een flat wel genoeg zijn.

Ik heb zelf een Samson Servo 260 en daarbij Tannoy Reveals Passive.

Waarom een losse versterker? Misschien wil ik ooit andere monitors.
Waarom een servo 260 ? Misschien omdat ik ook wat zwaardere monitors wil ooit.

Het geeft je wat meer vrijheid zeg maar.

Die Samson Servo 170 staat dus nieuw voor 175 op marktplaats maar de eerste de beste site die ik tegenkom waar die op staat kost ie $ 170,- dus vindt ik dan weer een beetje vreemd.

Ben op New-line ook de JB-Systems AX-400 tegengekomen voor 170
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=7568

Iemand ervaring met deze?

Staan nog wat andere bij van dezelfde prijsklasse
http://www.new-line.nl/webshop/list.asp?s=0&c=85&f=Min...&t=200&Go.x=0&Go.y=0

Misschien een aanrader??

Of is dan toch die Samson Servo 170 voor 175 euro beter?
En zo ja waarom? Ook wel leuk om te weten natuurlijk :)

Dan heb ik nog een vraagje.
Ik wil de volgende apparaten aansluiten.

2 Technics en een mengpaneel
M'n PC om muziek te maken en mixes op te nemen en gewoon muziek te luisteren.

Hoe kan ik dit dan het beste doen. Heb ik dan eigenlijk aan alleen die versterker wel genoeg? Hoe hebben jullie dat?

En als ik nou later wat hardware besluit aan te schaffen.
Nu maak ik alleen softwarematig muziek maar de dingen kunnen veranderen natuurlijk :)
Wil graag een beetje goed verbereid zijn voordat ik straks weer opnieuw spullen moet aanschaffen.

Adviezen graag :)

Laatst gewijzigd:
Back