Gratis webspace voor mijn mp3s

dFusion

Nieuwkomer
Ik gebruik momenteel lycos voor het hosten van mijn gemaakte tracks. Het probleem is dat ze om de zoveel weken de boel op slot gooien vanwege hun standaard 'mp3s mogen niet gehost worden clausule'. Weet iemand een goede gratis hostingservice voor eigen muziek?

www.soundclick.com laat je, zoals een hoop andere pagina's, een 'artiestenpagina' maken. Iemand moet alleen inloggen om je MP3's te beluisteren. Ik ben ook wel benieuwd of er gewoon ergens een redelijke gratis host is? 10 mb moet voldoende zijn voor wat stukjes...

Cas

www.wire.fm

Hier kan je een account aanmaken om tracks te plaatsen, en je hebt behoorlijk veel ruimte dan. Ik heb er ondertussen elf staan.

Het voordeel is dat mensen die willen luisteren NIET eerst zelf een account hoeven aan te maken.

Re: Gratis webspace voor mijn mp3s

Origineel geplaatst door dFusion
Ik gebruik momenteel lycos voor het hosten van mijn gemaakte tracks. Het probleem is dat ze om de zoveel weken de boel op slot gooien vanwege hun standaard 'mp3s mogen niet gehost worden clausule'.
lijkt me zeer sterk... volgens mij word iets op slot gegooid doordat er te veel bandbreedte word gebruikt maar er word heus niet gechecked of er mp3's worden gedownload door mensen vanaf je webspace...

Re: Re: Gratis webspace voor mijn mp3s

Re: Re: Gratis webspace voor mijn mp3s

Origineel geplaatst door 6 trak
lijkt me zeer sterk... volgens mij word iets op slot gegooid doordat er te veel bandbreedte word gebruikt maar er word heus niet gechecked of er mp3's worden gedownload door mensen vanaf je webspace...

ook idd ! (maar dat hoeven we jou niet uit te leggen hè... :duivels: )

Veel gratis hosts hebben echter idd ook een clausule dat er geen mp3's ge-upped mogen worden. Dit is natuurlijk altijd errug makkelijk te omzeilen door je file ff te renamen (naar *.3pm bijvoorbeeld) en dan op je site een zinnetje te tikken dat mensen het zaakje moeten seefen as & renamen.

Back