fuse
Gepokt en gemazeld
En ja hoor, hij ligt in de winkel!
En als ik het zo even bekijk qua specs is het een programma om U tegen te zeggen. (aub Logic en anderen even uit laten, een SX vs Logic draad komt er vast nog wel)
(Ik heb ooit een beta geprobeerd en was zowieso al onder de indruk, ook al werkte hij maar half)
Eindelijk een Cubase met de opties die ik wil. (die Protools al lang had maar je blauw voor moest betalen plus de rest)
Voor de lammen onder ons de link:
http://www.steinberg.net/products/ps/cubase/pc/sx/features.phtml?sid=08342668
Met praktische dingen als:
-64 subs (8 was inderdaad te weinig)
-automatische aanpassing van loops naar tempo (sleur en pleur voor lamme honden)
-non destructive crossfades (da's in de 5 wel anders)
-stepsequencer (zo simpel, maar oh zo krachtig)
-meerdere midi controllers editen in een window
-controllers tekenen met vormpjes aan de hand van tempo
-surround mixen (ook handig als je toch stereo werkt)
By the way. Die A1 VA synth klinkt k met peren en is de meest afgrijselijkste klinkende VA softsynth ooit. Dus die niet kopen.
Wat denkt jullie d'rvan?
En als ik het zo even bekijk qua specs is het een programma om U tegen te zeggen. (aub Logic en anderen even uit laten, een SX vs Logic draad komt er vast nog wel)
(Ik heb ooit een beta geprobeerd en was zowieso al onder de indruk, ook al werkte hij maar half)
Eindelijk een Cubase met de opties die ik wil. (die Protools al lang had maar je blauw voor moest betalen plus de rest)
Voor de lammen onder ons de link:
http://www.steinberg.net/products/ps/cubase/pc/sx/features.phtml?sid=08342668
Met praktische dingen als:
-64 subs (8 was inderdaad te weinig)
-automatische aanpassing van loops naar tempo (sleur en pleur voor lamme honden)
-non destructive crossfades (da's in de 5 wel anders)
-stepsequencer (zo simpel, maar oh zo krachtig)
-meerdere midi controllers editen in een window
-controllers tekenen met vormpjes aan de hand van tempo
-surround mixen (ook handig als je toch stereo werkt)
By the way. Die A1 VA synth klinkt k met peren en is de meest afgrijselijkste klinkende VA softsynth ooit. Dus die niet kopen.
Wat denkt jullie d'rvan?