Ok, mijn eerste apparatuur is binnen (elektron machinedrum), in de aankomende maanden komt er nog meer hardware aan (mixer, synth, sampler, crossfader, filter, compressor). De bedoeling is live te gaan spelen.
Ik wil alles laten sequencen door Live (net besteld, ja ja, ik heb geld te veel).
Nu rijst bij mij de vraag, welke midi controller moet ik kopen, waar moet ik opletten? Ik heb op internet gezocht, maar wederom komt mijn newbie achtergrond mij niet ten goede.
Dus:
- midi controller kopen? of wat anders om mijn midi apparatuur te linken aan live/aan elkaar
- waar moet ik opletten?
- Zit er verschil in bekabeling?
- bestaat er ook een digitale midi controller? Of is dit nu een hele stomme vraag?
Hmmm...dat was het wel denk ik.
Thanks for so far
Ik wil alles laten sequencen door Live (net besteld, ja ja, ik heb geld te veel).
Nu rijst bij mij de vraag, welke midi controller moet ik kopen, waar moet ik opletten? Ik heb op internet gezocht, maar wederom komt mijn newbie achtergrond mij niet ten goede.
Dus:
- midi controller kopen? of wat anders om mijn midi apparatuur te linken aan live/aan elkaar
- waar moet ik opletten?
- Zit er verschil in bekabeling?
- bestaat er ook een digitale midi controller? Of is dit nu een hele stomme vraag?
Hmmm...dat was het wel denk ik.
Thanks for so far