mijn studio annex crib VII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door enlil
Shakers?

Inderdaad, er zijn shakers die er ongeveer uitzien als didgerido's maar deze zijn (meestal) even breed over de ganse lengte. En, zoals de naam al doet vermoeden, moet je ze shaken .... shake it baby :)

Origineel geplaatst door Hover
Inderdaad, er zijn shakers die er ongeveer uitzien als didgerido's maar deze zijn (meestal) even breed over de ganse lengte. En, zoals de naam al doet vermoeden, moet je ze shaken .... shake it baby :)

Bedoel je geen rainmaker?

Origineel geplaatst door OnAcid
Bedoel je geen rainmaker?

Dat zou best eens kunnen. 't Ja, wat wil je dan ook met al die onmogelijke namen van die exotische instrumenten.

Ach, een Afrikaanse rammelaar had ook een mooie naam geweest, toch. :D

my humble setup

DSC01854small.jpg

van links naar rechts buro... MC-303 --> Phonic mengert --> 2* 19" --> Yamaha Rm1x --> Alesis M1's Actives Mk2
linkerrek ... yamaha a4000, 128mb zip100, hd 8gb, roland jv1080 met dance en techno. Pioneer 6 cd's wisselaar voor de sampler, Midiman 4, PCtje 2400+ Egosys 2496 kaart
Rechterrek ... Behringer Patchbays 2X, Behringer Virtualiser (rekvulling). TC Triple C stero, CD speler, MD, DAT

DSC01857small.jpg

De trots Rode NTK... SM85 staat er naast ...

DSC01859small.jpg

ms20 ...

Mensen, wat een spullen...
Liet 't aan m'n vrouw zien. Ik zeg, moet je dat 's zien en dan zeg je dat ik veel heb.

Dat idee van die 19" beugels tegen de poten aan geschroefd onder de tafel is wel heel gogum.
Ik heb zelf net een 19"kast gebouwd met al m'n spul erin. Is gemaakt van Beton Plex, omdat dat al zo'n mooie kleur en afwerking heeft. Het is kaars recht en super sterk. Ik wilde m'n apparatuur kunnen verrijden, zodat je 't makkelijk weg kunt rijden als je achterin wat kabels moet veranderen. Ik heb nog een hoop Beton Plex over en wil daarmee een soort planken rek maken bovenop de 19" kast.

Wil zelf ook een Mac kopen en van de PC af. Het word waarschijnlijk een G5 met Logic 6. Draai op 't moment alleen de Minimoog-V op de PC met een Audiophile geluids kaart.

Attachments

• 116_1655(sml).jpg
    116_1655(sml).jpg
    218,6 KB · Bekeken: 115
Mooi dressoir-kastje, iunowhu!
:D

Netjes gemaakt! :okdan:

Wil ik wel een keer in 't echt komen bekijken! Alleen dat 24 uur vliegen, hè?! :(

Origineel geplaatst door iunowhu
Liet 't aan m'n vrouw zien. Ik zeg, moet je dat 's zien en dan zeg je dat ik veel heb.

Dat idee van die 19" beugels tegen de poten aan geschroefd onder de tafel is wel heel gogum.
Ik heb zelf net een 19"kast gebouwd met al m'n spul erin. Is gemaakt van Beton Plex, omdat dat al zo'n mooie kleur en afwerking heeft. Het is kaars recht en super sterk. Ik wilde m'n apparatuur kunnen verrijden, zodat je 't makkelijk weg kunt rijden als je achterin wat kabels moet veranderen. Ik heb nog een hoop Beton Plex over en wil daarmee een soort planken rek maken bovenop de 19" kast.

Wil zelf ook een Mac kopen en van de PC af. Het word waarschijnlijk een G5 met Logic 6. Draai op 't moment alleen de Minimoog-V op de PC met een Audiophile geluids kaart.

Nice.....staat dit in de huiskamer:) vandaar de reactie van je vrouw haha

off topic: hoe liggen de prijsen van vintage gear in au?

hmm wat ik me afvraag is, er werd ergens de opmerking gegeven als je zo door gaat is je studio meer waard dan je huis... heb jij al je studio spul gewoon bij de inboedel verzekering gerekend? aangezien je toch aardig wat heb staan en het aardig wat waard is ook...

Ik zie daar toch flink wat MKS'en in het rack hangen, of niet? :)

Origineel geplaatst door Catscan
Nice.....staat dit in de huiskamer:) vandaar de reactie van je vrouw haha

off topic: hoe liggen de prijsen van vintage gear in au?

Prijzen van Vintage spul ligt hier gunstiger dan in Europa, maar ze gaan niet voor prikkies weg. Hangt er ook vanaf wat het is. Er stond vorige week een Prophet-10 te koop voor 2700-dollar (1675-Euro). Een Oberheim Xpander stond net op eBay voor 1700-dollar (1050-Euro).
Het enigste wat ik hier heb gekocht is de SDS7 module voor 170-Dollar (105-Euro) en de Super Jupiter voor ongeveer 900-Euro.
Nieuwe apparatuur, zoals de Virusjes, Microwaves, Novas en Nords is allemaal rete duur.
Het is moeilijker dingen te vinden hier, omdat de grote steden enorm ver uit elkaar liggen. In NL rij je gewoon even de grens over naar Duistland als je naar iets specifieks opzoek bent. Hier moet je net mazzel hebben en vaak mankeerd er wat aan.

Origineel geplaatst door bikkel
Ik zie daar toch flink wat MKS'en in het rack hangen, of niet? :)

Zijn er maar twee; de MKS70 en 80. De rest is een JD990 en een D550.

Zijn er maar twee; de MKS70 en 80. De rest is een JD990 en een D550.

Dat zijn dan gelijk wel weer de leukste!

Mijn spullekes

Mijn spullekes

Hier is mijn bescheiden hobby studiotje.

Attachments

• mvc-002f.jpg
    mvc-002f.jpg
    40,8 KB · Bekeken: 98
Re: Mijn spullekes

Re: Mijn spullekes

Origineel geplaatst door Drifter
Hier is mijn bescheiden hobby studiotje.

Bescheiden studiotje????
Mooie apparatuur, Drifter.:D

Phochos8)

Re: Re: Mijn spullekes

Re: Re: Mijn spullekes

Origineel geplaatst door phochos
Bescheiden studiotje????
Mooie apparatuur, Drifter.:D

Phochos8)

Dank je Phochos8, :halleluja

Origineel geplaatst door smackos
Mijn nieuwe aanwinst :)

jp8.jpg

Kan ik eindelijk Nick Rhodes nadoen :D

Welja, smackos, doe maar duur:D
Blijft een verschikkelijk mooie bak de Jupiter 8.
Veel succes ermee.:biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back