mijn studio annex crib VII [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zozo,

Vanaf gisteravond ben ik bezig geweest met de verhuizing van m'n muziekhok naar een andere kamer. Op m'n oude kamer stond veel te veel zon en daarom was het af en toe niet te doen om muziek te maken. Ik heb een grote klerenkast op m'n slaapkamer gezet zodat ik wat meer ruimte zou hebben op m'n nieuwe kamer. Beide synthexen staan weer opgesteld en er is weer ruimte voor nieuw spul:D Een Teisco sx400 en een Yamaha CE20 komen er binnenkort bij.

De nieuwe crib:

Attachments

• p1020081.jpg
    p1020081.jpg
    76 KB · Bekeken: 102
Er zal nog heel wat gaan veranderen aankomende maanden. misschien schilder ik de boel nog wat in aardetinten en ik zit er aan te denken om beige vloerbedekking te leggen.

Attachments

• p1020085.jpg
    p1020085.jpg
    85,5 KB · Bekeken: 103
Origineel geplaatst door synthiaks
Zozo,

Vanaf gisteravond ben ik bezig geweest met de verhuizing van m'n muziekhok naar een andere kamer. Op m'n oude kamer stond veel te veel zon en daarom was het af en toe niet te doen om muziek te maken. Ik heb een grote klerenkast op m'n slaapkamer gezet zodat ik wat meer ruimte zou hebben op m'n nieuwe kamer. Beide synthexen staan weer opgesteld en er is weer ruimte voor nieuw spul:D Een Teisco sx400 en een Yamaha CE20 komen er binnenkort bij.

De nieuwe crib:

synthiaks,

Wat moet je met twee synthexen naast elkaar, lijkt me ook niet gemakkelijk te bespelen tegelijkertijd (:D :D )

Phochos:W

Ziet er trouwens goed uit je muziekhok.

mijn beginnende, nog software studio :

u ziet :

setje krk v8's
mackie control universal
pc - 2.4 ghz, 10.000 rpm schijf.
midisport 4x4

er gaat komen :

19" rack
2e pc in dat rek voor v-stacking
rme 9652 + alesis da converter

u ziet niet :

2 x cdj1000mkII (cdspelers, gaan weg)
1 laptop, 1.5 ghz.

Attachments

• studio.jpg
    studio.jpg
    54 KB · Bekeken: 102
Cool al die synths, vergeten jullie niet het adres te vermelden
en de periode wanneer je op vakantie gaat...:duivels:

Zozo,

Vanaf gisteravond ben ik bezig geweest met de verhuizing van m'n muziekhok naar een andere kamer.

Ziet er mooi uit. :okdan:

Blijkbaar veel onderstellen inééngeknutseld. :D

Er zal nog heel wat gaan veranderen aankomende maanden. misschien schilder ik de boel nog wat in aardetinten en ik zit er aan te denken om beige vloerbedekking te leggen.

Persoonlijk vind ik een witte muur veel inspirerender werken (onderbewust speelt dat wel mee denk ik :D ).

Origineel geplaatst door postman
mijn beginnende, nog software studio :

u ziet :

setje krk v8's
mackie control universal
pc - 2.4 ghz, 10.000 rpm schijf.
midisport 4x4

er gaat komen :

19" rack
2e pc in dat rek voor v-stacking
rme 9652 + alesis da converter

u ziet niet :

2 x cdj1000mkII (cdspelers, gaan weg)
1 laptop, 1.5 ghz.

Geeft dat geen ontzettend kabaal die speakers weggedrukt in die hoek,aangezien het vrij grote en zware monitors zijn.

daar was ik ook bang voor, maar heb de lage tonen adjust op -3db staan en valt me alles mee. achter beide speakers zit trouwens nog zo'n 15 cm aan vrije ruimte.

Mijn laatste aanwinst, een Yamaha PSS680 Music Station.

Phochos

Heb je 3 schermen aan 1 computer hangen? Kan dat ook al?
het kan wel, maar ik heb 3 schermen aan 2 computers hangen, 2 aan een en 1 aann die andere, want NO WAY
dat ik internet op de pc zet waar ik alles verder op doe.;)

Ik zou overigens best wel 3 schermen aan mijn PC willen, maaris veel duurder, met bijvoorbeeld een Matrox Pharelia videokaart kan het. Bij XP kun je geloof ik tot max. 9 beeldschermen aansluiten

Origineel geplaatst door too much
Ik zou overigens best wel 3 schermen aan mijn PC willen, maaris veel duurder, met bijvoorbeeld een Matrox Pharelia videokaart kan het. Bij XP kun je geloof ik tot max. 9 beeldschermen aansluiten

Pfff, that's too much ! :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back