Origineel geplaatst door Septic
Ja daarom denk ik dat ik voor die Shure ga (wacht even op reply van DJ.Wexx)
Moest nog ff aan het werk, maar ik ben er weer
Maar het is inderdaad een dynamische (zang/spraak) microfoon, waarbij je dus geen fantoomvoeding nodig hebt.
Eigenlijk is het geen échte headset met een koptelefoon erbij, maar de geluidskwaliteit van de microfoon is (zeker voor dat geld) erg goed, vandaar dat ik hier voor gekozen heb.
Ik heb 'm zelf met een standaard XLR aansluiting met ongeveer 2 meter draad eraan, maar er is ook een draadloze versie als het goed is, maar daar weet ik de prijs niet zo snel van en ik denk dat je daar ook een transmitter voor nodig hebt, dus dan wordt het sowieso nog behoorlijk prijzig.
Bij mij is 'ie overigens aangesloten op een Behringer mixer uit de DX-serie (ben het nummer ff kwijt, de kleinere versie van de DX1000 iig, met die ingebouwde 12s sampler), dus dit was voor mij in ieder geval de beste keus, omdat ik anders ook losse fantoomvoeding nodig gehad zou hebben.
Bij Feedback is er overigens nu ook een soortgelijke headset van Superlux in de aanbieding voor 49 euro ofzo, maar daar weet ik verder niks van.