een vriend gaat trouwen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bobby

.com
... en ik was van plan om de avond vooraf iets te organiseren voor em, maar kweet niet goed wat.
Een strip act is altijd leuk natuurlijik, :) maar iemand een ander goed idee? Of ooit een ander leuk alternatief ervaren?

cheers, bobby :kroon:

Ik weet niet hoe het bij anderen zit maar ik weet wel dat ze mij niet erg blij zouden maken met van die flauwe dingen als met een lelijk pak aan door A'dam lopen of belachelijk naar een disco moeten ofzo. Ga gewoon iets echt leuks doen. :)

Geef hem een synth kado?

Origineel geplaatst door gemmetje
jaag 'm ergens een darkroom in ofzo 8o)

wat een lekkere ideeën heb jij toch zeg! :duivels:

@6trak: waarom geen "italo-feestje"? waar je dergelijke muziek draait?

het lijkt me moeilijk écht origineel te zijn op zo'n fuifje of niet degoutant uit de hoek te komen.
Als die kameraad houdt van vunzig, dan kunnen we daar zeeeker nog wat voor verzinnen :duivels:
maar anders zou ik gewoon omc's plan volgen:
gewoon een leuk feestje met hapjes en drankjes en kameraden en misschien kennissen die hij
lang niet meer zag... ex-vriendinnen en zo die afscheid komen nemen :)
lekkere muziek en zo...

(Okay, I'm totaly worhtless at this too...)

De veelgedane dingen en daarom niet altijd even verrassent.......... zeg maar nooit.:
- kabouterpak aan en naar de efteling gaan (uiteraard zuipen naderhand)
- verkleden als vrouw en gaan karten (uiteraard zuipen naderhand)
- T-shirtje aan met 'ik ben de l#l, ik gra trouwen (uiteraard naderhand weer zuipen), gewoon de hele dag naar de kroeg gaan.

Wat leukere dingen:
- Laat iemand een hele dag met handboeien lopen in een gevangenispak (liefst met zo'n grote bal aan zijn voet)....... uiteraard 's avonds zuipen.
- Hele dag een mega-grote teddybeer bijdragen en dan naar A'dam (uiteraard zuipen naderhand).

En aangezien ik op een plek werk waar nogal veel vrijgezellengroepen komen............... een tip:
Ga niet als complete macho-groep helemaal de man uithangen en proberen te beesten zoals niemand anders dat kan en te beweren dat jullie groepje de plaatselijke kroeg wel door zijn biervoorraad heen helpt en iedere vrouw in de disco 's avond een afscheid geeft om nooit te vergeten....................................... dat kan helaas alleen ik (hihihihihi)

Rare banaan!

Ik zou wel iets kiezen wat betrekking heeft op zijn vrijgezel-zijn.. Een strip-act past bij mij immer in de planning!! En dan liefst zo'n vrouw met grote borsten in een politiepak! :smeris:

naaais!! :engel:

combinatie van de goede ideeën die ik hier al voorbij heb zien komen:

met handboeien om met een lading ex-vriendinnen een darkroom in met een fijn italo-deuntje op de achtergrond 8~

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back