Nieuwe single van The Prodigy?

Als ie dat idd is dan vind ik hem zeer lekker !
Gaan ze eindelijk een beetje terug naar wat het eerst was...(charly etc.) en ik bedoel dan qua sfeer ;)

Prodigy meets Electroclash?

Ik heb met die laatste prodigy nummers altijd dat ik er de 1e keer lusiteren er geen :kont: aan vind. Maar na een paar keer luisteren het wel kan waarderen... :confused:

Toch vind ik het niet zo bijster goed.

Tsjah sinds ie met reason is gaan werken:duivels:

De danser die prodigy heeft verlaten schijnt wel nog op de breakztour zijn verder gegaan...

Maxim daarentegen mis ik wel een beetje

En toch zal dit meer verkocht worden dan alles SF leden bij elkaar verkopen.

Schrale troost? :duivels:

Menen die mannen dit nu echt?!?! :confused: :stupid

Dit MOET een grap zijn.. kan ni anders.. :confused:

Origineel geplaatst door fuse
En toch zal dit meer verkocht worden dan alles SF leden bij elkaar verkopen.

Schrale troost? :duivels:
mwa.....ligt eraan wat je verkoop..als je aardappelen verkoopt......zul je gauw aan platina zitten..krijg je een aardappel in een lijstje...ja of ze moeten allemaal je aardappelen gaan downloaden....

tss waarom is 't voor mij zo moeilijk om on-topic te blijven(of makkelijk om off-topic te gaan)

Okee, smaken verschillen nog steeds.. (en maar goed ook)

Vind het juist wel tof dat ze iets anders klinken.. en dit mag van mij echt een hit worden, dit is toch de shit of niet? :okdan:

Tja vond het al raar :S zoveel negatieve geluiden over dit nummer...
Nu verschillen smaken idd maar normaal ligt iedereen te zeiken dat ze terug moeten naar nummers zoals Charly en Out of Space enzo en in mijn oren zitten ze daar dan wel dichter bij als eerst....
Ach ja ik vinnum lekker :D

Origineel geplaatst door dupla mechanic
Nou geweldig man,dat je dat durft.
Kun jezelf zo'n track in elkaar zetten?

NEE! En dat is vaak ook het probleem hier (alleen wie de schoen past...)!

Ik vind het een voor de Prodigy vernieuwende stijl. Lekker en niet te commercieel, ze maken gewoon HUN ding.

Enige minpuntje vind ik het intro... dat is wat te simpel. Het intro wordt leuker vanaf ongeveer 30 seconden en het geheel wordt lekker vanaf ongeveer 1 minuut.

Ja, ik vind hem zeker te pruimen! :okdan:

Maar na een paar keer luisteren het wel kan waarderen...

Uh... zijn dat niet vaak de groostet hits? Gaan namelijk niet zo snel vervelen en je moet 'wennen' omdat het origineel is en dus niet meteen herkenbaar is.

ik vind de intro juist het coolste eigelijk. ging het maar de hele tijd zo door. :(
maar ik vind het wel ok klinken. er is duidelijk moeite gedaan. dus dat kan ik wel waarderen. :D
en tis ook noooooit goed he voor sommige mensen. :Z

Back