Bel ik deze week op om te vragen wanneer mijn bestelde G2 engine binnenkomt bij mijn huisdealer, krijg ik als antwoord dat dat nog wel even gaat duren...(toch zeker wel drie weken)
Er schijnt een fout in de voeding te zitten waardoor de engine een brom heeft. Beetje balen lijkt me. Voordeel voor mij is dat ik op redelijk goede voet sta met de eigenaar van die muziekzaak en dat ik tijdelijk de toetsenversie mee naar huis kreeg, totdat het probleem met de engine is opgelost
Ben benieuwd of ik er tegen die tijd nog afstand van kan doen....
Er schijnt een fout in de voeding te zitten waardoor de engine een brom heeft. Beetje balen lijkt me. Voordeel voor mij is dat ik op redelijk goede voet sta met de eigenaar van die muziekzaak en dat ik tijdelijk de toetsenversie mee naar huis kreeg, totdat het probleem met de engine is opgelost 

Komt van die link die ik eerder postte. Maar goed, er wordt verder niet veel ruchtbaarheid aan gegeven, dus misschien is het idd een storm in een glas water en ligt het heel ergens anders aan. Ondertussen heb ik wel mooi een G2 keys
en mag het van mij best nog even duren voordat ik de engine krijgen
, omdat ik er op eentje zat te wachten, maar die ontzettend aardige gasten van de music house hebben er nog eentje van een vorige batch voor me geritseld. Geen ruis, geen probleem (hooguit een slaaptekort).