Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door 6 trak
![]()
Die nHz is Nano HerZ
snapde gem nu herr 6 
Origineel geplaatst door Slipperman
wat hij bedoelt is dat dat aantal hertz een cycle is van 1 keer per jaar. Dus de frequency is een jaarDie nHz is Nano HerZ
snapde gem nu herr 6
![]()
Origineel geplaatst door cyan_circle
nou en?
wat kan mij dit nou aan mijn reet roesten.
bij hoeveel hertz heb je 1 cyclus tussen elke keer dat ik last heb van explosieve diarree vanwege te grote hoeveelheden bier in combinatie met chinese afhaal foe yong hai van dubieuze makelij?

Origineel geplaatst door Bartology
Het is inderdaad vrij zinloze feitenkennis, maar ik blijf het leuk vinden!!![]()
Ja en nu maar weer 'es de orde van de dag????![]()
nou en?
wat kan mij dit nou aan mijn reet roesten.
bij hoeveel hertz heb je 1 cyclus tussen elke keer dat ik last heb van explosieve diarree vanwege te grote hoeveelheden bier in combinatie met chinese afhaal foe yong hai van dubieuze makelij?

Origineel geplaatst door Arv
ehm, maar WAT is er dan 1 keer per jaar? Want, frequentie is dan wel in Hz, en jaar is een jaar maar wat dan? Je kunt ook niet zeggen dat 1 seconde 1 Hz is, want frequente is IETS per seconde..![]()

Origineel geplaatst door gemmetje
Dat is een vervelende berekening, waarvoor je de volgende formule nodig hebt:
F = g(A^2+1/2C^2)+{B/(X^3-Y^3)-1}
met als grootheden:
F = frequentie in Hz
g = gravitatieconstante in N/m^2
A = hoeveelheid bier, afgerond op hele liters
C = alcoholpercentage van het bier in %
B = aantal dagen dat de eieren in de foe yong hai over de datum waren, in dagen dus
X = aantal haren op het hoofd van de afhaalchinees, in stuks
Y = aantal letters in de straatnaam van de afhaalchinees

Origineel geplaatst door Arv
ehm, maar WAT is er dan 1 keer per jaar? Want, frequentie is dan wel in Hz, en jaar is een jaar maar wat dan? Je kunt ook niet zeggen dat 1 seconde 1 Hz is, want frequente is IETS per seconde..![]()