Hallo,
Ik ben op zoek naar een leuke synthesizer voor diverse soorten muziek.
Je moet denken aan bands zoals Guns N Roses, Aerosmith, 36 Crazyfists, Muse enz enz.
Maar ook lijkt het me leuk om me te gaan richten op Dance, Trance enz....
Ik wil een synth gaan aanschaffen en weet dus niet welke, de nadruk ligt op Hardrock, Heavy Metal enz. En daarnaast ook nog eens kunnen gaan spelen met andere stylen.
Welke zou ik het beste volgens jullie kunnen nemen?
Ook wil ik m gaan aansluiten op mijn computer en er mee gaan rommelen.
Uiteraard mag het weet niet veel kosten, prijzen ben ik totaal niet van op de hoogte, dus laat maar iets horen...
Zelf viel mij een CS1X op van Yamaha, doe ik hier een goed koop aan? Ook een leuke functie lijkt mij een arpeggiator, aangezien ik deze ook wil gaan gebruiken binnen Cubase en dergelijk...
In ieder geval, bedankt voor jullie evt. input!
Ik ben op zoek naar een leuke synthesizer voor diverse soorten muziek.
Je moet denken aan bands zoals Guns N Roses, Aerosmith, 36 Crazyfists, Muse enz enz.
Maar ook lijkt het me leuk om me te gaan richten op Dance, Trance enz....
Ik wil een synth gaan aanschaffen en weet dus niet welke, de nadruk ligt op Hardrock, Heavy Metal enz. En daarnaast ook nog eens kunnen gaan spelen met andere stylen.
Welke zou ik het beste volgens jullie kunnen nemen?
Ook wil ik m gaan aansluiten op mijn computer en er mee gaan rommelen.
Uiteraard mag het weet niet veel kosten, prijzen ben ik totaal niet van op de hoogte, dus laat maar iets horen...
Zelf viel mij een CS1X op van Yamaha, doe ik hier een goed koop aan? Ook een leuke functie lijkt mij een arpeggiator, aangezien ik deze ook wil gaan gebruiken binnen Cubase en dergelijk...
In ieder geval, bedankt voor jullie evt. input!
meer sounds en meer mogenlijkheden
)zijn de goedkoopste bakken met brood en boter geluiden voor de recht-geaarde rocker. Maar die beginnen toch ook pas vanaf 500 eurie.