Ik krijg een kat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
haha te gekke beesten kan je uren naar kijken :)

Zeg je nou: komop vechten en luisteren ze daar ok nog naar? Grappig.

mijn kat leeft bij mijn ouders, al 12 jaar oud, since enkele weken heeft ze diabetis. 2 spuitjes per dag

heb zelf bij mij 3 andere beestjes (gerbils)

Wel lachen dat de kat van Bikkel inmiddels bijna 6 jaar oud is (tenminste dat hoop ik) na het starten van deze thread.

Op het werk een bijzondere kat. Die heeft zich gewoon naar binnen gewerkt. Halverwege het najaar stond meneer ineens bij ons op het werk op de stoep. Kwam telkens buurten, ging dan weer op het bankje zitten staren naar de voordeur. Telkens als de voordeur open ging, probeerde meneer naar binnen te komen. In het begin werd dit niet toegestaan, totdat de strenge winter aanbrak. Hij mocht van mij binnen slapen en sinds dien woont hij op mijn werk. Andere collega's hebben het al geaccepteerd, zelfs degene die niet zo van katten houden. HIj heeft nu al een krabpaal en krijgt brokjes enzo. Het is nog een net opgevoede kat ook, want hij doet al zijn behoefte buiten en wacht 's ochtends gewoon tot 1 van ons de deur opendoet.

Hier nog een leuk stukje voor al onze kattenliefhebbers
http://www.kovandijkvertelt.nl/2007/07/de-astrale-persoonlijkheid-van-onze-huiskat/

Lijkt me geweldig een kat op het werk.

Lijkt me geweldig een kat op het werk.

Ik werk in de hulpverlening, in principe is een kat niet geoorloofd. Vogels mogen dan weer wel. Onze leidinggevende ziet het door de vingers, omdat ze zelf van katten houdt. De bewoners vinden het beest fantastisch. Genoeg aandacht voor het beest, iets wat katten op prijs stellen. D

Wel lachen dat de kat van Bikkel inmiddels bijna 6 jaar oud is (tenminste dat hoop ik) na het starten van deze thread.

Ik heb hem voor de zekerheid nog maar even gecheckt en hij had zich onder het bed verstopt. Alive and kicking and hating the flits:

attachment.php

Attachments

• strikey.jpg
    strikey.jpg
    216,8 KB · Bekeken: 85
ha ja ik mag geen kat : heb ik met mn stomme hoofd een verkeerd huis uitgekozen en de huurbaas is streng : staat in het huurcontract dat ik geen huisdieren mag en als ik het toch doe kan ie me eruit gooien dus....

ja ik baal wel een beetje en huizen zijn schaars : dus ja had ik nu mn oude huis maar niet weg gedaan : ja een kat hey? das mijn idelale publiek in de studio....zelfs nog leuker als een groupie ha ha ha

Laatst gewijzigd:
Sinds onze katten het leuk vinden in het noppenschuim te hangen, en allerlei knopjes op mijn console in te drukken, waardoor ik regelmatig dacht: "what the f***, wat klinkt dat toch klote" tot ik doorhad dat ze bv de EQ sectie uit of aangezet hadden, fase omdraaiing etc, komen ze bij mij de studio niet meer in. Lieve en leuke beesten, maar niet bij mijn equipment.
En die haren zijn ook funest!

ooit tijdens een sessie : ging de kat door de muziek neen miauwen : dat was ook wel cool : die kat stond dus echt op de tape ha ha in het nummer : klonk heel mooi

ps ps ha ja hoe heet dat nummer van de prodigy? van een van hun eerste albums? dan hoor je zo een space-cat door het nummer heen miauwen?

Debuut

De single "Charly", die 6 maanden later uitkwam, werd een hit in [ame="http://nl.wikipedia.org/wiki/Verenigd_Koninkrijk"]Groot-Brittannië. The Prodigy werd een geliefde act op raves. Toch had het zijn keerzijde. De sample van een kinderstem werd als debilisering van het ravegenre gezien ( ha ja over SF gesproken en de term debilisring die ik ook naar mn hoofd krijg gesmeten ). De meeste ravers trokken zich er echter weinig van aan.

Heee..!! Je gebruikt Google !!!

Jumpingcat.gif

ja soms zit ik helemaal klem op google : dan zit ik met een plaatje in mn hoofd van een mooie vrouw uit de jaren 70 ( die al bejaard is nu ) maar dan wil ik alles van haar weten : maar vaak ben ik slecht in namen

ja en ik wil dan teveel hee? dus ja dan ga ik zitten balen als ik het niet kan vinden

ja en sommige dingen zijn moeilijk te googlen : vind ik : bijv wat voor een mic brian eno zou gebruiken......ja dan moet ik het echt op een forum gaan vragen

ja een plaatje van de prodigy opzoeken dat lukt me nog wel ha ha

Mijn simba, op deze foto's ongeveer 3 maandjes oud en siameesje. Veel groter is hij ook niet meer geworden :D

69520519.jpg

69520526.jpg

Mijn simba, op deze foto's ongeveer 3 maandjes oud en siameesje. Veel groter is hij ook niet meer geworden

Ahh, wat een leuk beestje :D Zal onze poes ook weer eens op de foto zetten, aangezien de kattendraad gesloten is!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back