Ik krijg een kat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Camera is gewoon een Nikon D80, lens is een oudje, namelijk een Nikon E-serie 50/1.8
Ik heb dit op ISO100 geschoten op F1.8 met een sluitertijd van 1/90. De softfocus heb ik gedaan binnen Iphoto op mijn Mac. Witbalans is een eigeninstelling btw.

Aaah, toch een post effect. Een oude 1.8 is natuurlijk al een heel goed begin, maar was door de randen toch erg benieuwd.

Om toch nog iets over katten te zeggen..Vind ze erg lief en heb zelf meerdere gehad, maar kunnen ook behoorlijk lastig zijn. Vroeger woonde ik bij een vriend van me die 2 van die grote raskatten heeft die al eerder zijn genoemd. Erg lief maar niet echt slim. Eentje is al 3 keer van 3 hoog geflikkerd op 2 verschillende adressen. Heeft ruim 1500 euro aan dierenarts kosten opgeleverd, o.a. zijn linker voorpoot moeten laten herbouwen met metalen pinnen enz. Gebeurde vorig jaar weer een keer om 12 uur s'avonds. Was mijn maat aan het werk, nachtdienst psychisch verpleging. Meisje die nu een kamer bij hem huurt had gebeld want die hoorde felix klauterend over de rand gaan.Moest ik de buren wakker gaan maken(woon in de buurt) om het beestje uit de achtertuin te redden. bah.

Wel lachen dat de kat van Bikkel inmiddels bijna 6 jaar oud is (tenminste dat hoop ik) na het starten van deze thread.

Grotere vraag is natuurlijk of hij die vriendin nog heeft die m z'n kat gegeven heeft :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back