Ik krijg een kat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
het valt wel mee allemaal hoor...
dat beest gewoon altijd naar buiten doen als je niet thuis bent, dat lijkt me logisch
en altijd naar buiten laten als hij mauwt voor de deur (soms moet ie dan behoefte doen of kotsen... als ie moet kotsen hoor je dat aan een wat dringender gemauw, dus dan moet je opschieten :D)

als je een beetje in een relaxte wijk woont met tuintjes en wat groen enzo, kan je 'm desnoods bijna de hele tijd buiten laten en z'n eten in de tuin zetten (na een gewennigsperiode als de omgeving nieuw is), vooral in de zomer natuurlijk..

en als ie iets doet wat niet mag, wegjagen en met stemverheffing iets roepen.. hetzelfde blijven herhalen bij recidive en dan leert ie 't wel af

tenminste, zo werkt 't bij die van mij ongeveer... nu moet ik zeggen dat die ook wel erg relaxed is en uit zichzelf al leek te beseffen wat wel en niet mag... kan me voorstellen dat 't bij bepaalde katten en andere woonsituaties wat minder makkelijk gaat

Origineel geplaatst door Bahamut
...
als je een beetje in een relaxte wijk woont met tuintjes en wat groen enzo, kan je 'm desnoods bijna de hele tijd buiten laten en z'n eten in de tuin zetten (na een gewennigsperiode als de omgeving nieuw is), vooral in de zomer natuurlijk..
...

idd. ik heb dus een kattenluikje dat de hele tijd openstaat, en met dit weer zitten ze de hele dag buiten..

Origineel geplaatst door gemmetje
Hey ! Woon jij soms ook in de achtse barrier ofzo ?
;) zie onder....

...
Hiervoor heb ik gisteren een super-soaker (u kent ze wel, watergun met flink bereik) aangeschaft, een vrij kat-vriendelijk en toch werkzaam middeltje. Als ik nu dat monster aan zie komen sluipen door de achtertuin, is ie de mijne. :duivels:
...

dat doe ik met kleine steentjes..net boven z'n kop of bij z'n poten gooien als ik 'm in de tuin zie. als ik 'm een keer goed laat schrikken (ondertussen schreeuwend naar buiten stormen ofzo..) dan blijft 'ie meestal wel een tijdje weg.

Attachments

• noname.jpg
    noname.jpg
    5,5 KB · Bekeken: 93
als je die supersoaker nu vult met pis blijft de boodschap helemaal plakken (plakken :D)

Origineel geplaatst door Pjotr G
als je die supersoaker nu vult met pis blijft de boodschap helemaal plakken (plakken :D)

dan moet ik vanavond terug naar de kroeg, wil ik dat ding volkrijgen...... :biertje:

Steentjes vind ik een beetje link. Als je 'm daarmee recht in z'n oog raakt ofzo, is het einde kat, en dat zie ik toch niet zo zitten. Schreeuwen/tieren/rennen heb ik al geprobeerd, alleen dan zit dat dik monster bovenop de schutting me uit te lachen met z'n middelste klauw omhoog.......

Iets wat ik me ook juist bedenk: katten zitten altijd graag op het hoogste schavotje in de kamer. Als je de ruimte hebt, kan je altijd eens proberen om een hoge kast in de kamer te zetten. Zet er een stoel of zo naast zodat ie wel op de kast kan geraken. Als er in die kast nog bv indirecte verlichting zit, zodat het lekker warm is, dan zal je op den duur misschien het beest niet meer van de kast af kunnen krijgen :) :) :). Bij m'n ouders thuis zitten de katten nagenoeg steeds op die hoogste punten. Onze Musti doet dat ook, maar onze Toby zit liever beneden (die zoekt liever de slippers van het baasje om in te kotsen :D ).

Voorts is een kat een erg proper dier ... het kan er niet tegen dat z'n eigen territorium (het appartement) vuil wordt. Als je een kattebak hebt en je verschoont deze ieder overhandse dag, dan blijft het toch wel vrij netjes en hoef je geen schrik te hebben dat hij ergens zo maar plast.

Succes ... en katten ZIJN lieve beesten (ook al twijfel je er af en toe aan ;) )

Op foto: Toby en Musti: 2 broertjes anno 2001

Attachments

• mustoby.jpg
    mustoby.jpg
    13,8 KB · Bekeken: 105
katten zijn idd lieve diertjes die je eigenlijk wel iets kunt leren hoor.
Het is niet alsof per definitie de situatie nefast wordt of zo.
En anders is de oplossing van Bas C. Van Fraasen iets? :D
(briljante nederlands-canadese wetenschapsfilosoof)
(kat zelf ingekropen en vogel uit kooi gejaagd :D Vogel vervolgens pissed)

Attachments

• cat-in.jpg
    cat-in.jpg
    43,6 KB · Bekeken: 97
Schreeuwen/tieren/rennen heb ik al geprobeerd, alleen dan zit dat dik monster bovenop de schutting me uit te lachen met z'n middelste klauw omhoog.......

Hey, die kat ken ik!

finger%20cat.jpg

Als je echt doodsbenauwd bent om je spulletjes, is misschien te overwegen geen kat te nemen.

Ik heb om me heen gezien dat mensen katten namen, maar zo bang waren dat ze eens ergens een klauw inzetten of iets stukgooiden dat het mij voor zowel mens als dier beter leek dat degene geen kat nam.

groet

Tom

Origineel geplaatst door Tom 32
Als je echt doodsbenauwd bent om je spulletjes, is misschien te overwegen geen kat te nemen.

Ik heb om me heen gezien dat mensen katten namen, maar zo bang waren dat ze eens ergens een klauw inzetten of iets stukgooiden dat het mij voor zowel mens als dier beter leek dat degene geen kat nam.

groet

Tom

tja das te laat hij heeft ze al hea ;)

iig ik heb nergens last van. die katten hier lopen continue door me studio en afentoe gaat er wel eens een kabel naar ed vaantjes (waaronder net nog me oplader van me gsm) maar ach ze leren het wel. die zwarte wil telkens op me rack kast dus heb ik dat ding volgegooid met troep. komtie er toch nie op ;)

mijn kat is al tegen de twintig, dus die springt gelukkig nergens meer op :D

wel gaat ze af en toe gezellig op me kamer zitten, springt ze me bed op als ik aan het muziek maken ben en gaat ze daar rustig zitten en een beetje kijken wat ik aan het doen ben

mijn kat :luv:

Ik krijg hem om 7 uur vanavond!

Ik laat gewoon ff de deur dicht naar de studio / slaapkamer tot hij gewend is.

Conussen kunnen ook interessant zijn voor katten. Errug aantrekkelijk om de klauwen in te hangen.
Misschien is het verstandig om van die roosters tegen je monitors te schroeven o.i.d.
Je zal niet de eerste zijn die thuiskomt na een gezellig avondje stappen en de kat heerlijk spinnend in z'n speakers aantreft. :(

Conussen kunnen ook interessant zijn voor katten. Errug aantrekkelijk om de klauwen in te hangen.
Misschien is het verstandig om van die roosters tegen je monitors te schroeven o.i.d.
Je zal niet de eerste zijn die thuiskomt na een gezellig avondje stappen en de kat heerlijk spinnend in z'n speakers aantreft. :(

I love cats :D

dit verhaal geld ook voor isolatie materiaal ;) die wel bekende bouwmarkt zwarte schuimpanelen en ook die groene die je onder parket legt zijn zeer interresant voor deze wezentjes :)

Studio mensen met een Kat

Studio mensen met een Kat

in uw reeks: wtf is dat voor een thread?:D

wat mij al opviel is dat héél veel mensen met een studio ook een Kat hebben:)
nog al iemand opgevallen??:P

hehe ja idd:D en tim, wiens mixer werd onder gekotst... arme kerel

DSC00490.JPG

Mijn kat :luv:

Is alweer bijna 20 jaar oud, maar ziet er nog erg goed uit vind ik

20 jaar??:biertje: en ik die dacht dat mijn kat van 14 oud geworden was....:) god hebbe haar ziel:luv:

Bericht door een moderator:
Samengevoegd. Eén kattenthread per week lijkt me wel genoeg ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back