Ik krijg een kat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hpim5241.JPG

dit is droplul!
en nog steeds heeft ie niet door dat de cursor geen muis is :D

Ik weet niet of het al gezegd is (ben niet verder gekomen dan 1e pagina).

Katten zijn uit zichzelf ontzettend schone en zinderlijke dieren. Zoals gemmetje al zei "pist de kat ergens anders dan op de bak, is dit meestal uit onvrede"

Ok het gegeven dat je het minst problemen zal ondervinden met gecastreerde mannetjes, dan met vrouwtjes (dan wel niet gesteriliseerd) ben ik ook met hem eens.

Wat ik niet heb horen zeggen.. HOU DIE BAK GOED SCHOON! :D. Dat scheelt jou vieze luchtjes in huis EN maakt de kans op een misdruk van de kat zsijn kant een stuk kleiner :D.

Origineel geplaatst door bliepertronic

dit is droplul!
en nog steeds heeft ie niet door dat de cursor geen muis is :D

Wat een scheetje :)

HOU DIE BAK GOED SCHOON!

Spijker op de kop..
Ik heb hier 2 poezen rondlopen en die pissen nooit buiten de bak. Nou ja 1x na castratie, maar toen waren ze zo beroerd van en verdooft door de narcose, dat telt niet :D.

Kunst is om er voor te zorgen dat ze het naar hun zin hebben en een schone bak is daarbij essentieel.
Ook handig is een krabpaal. Zo gemaakt, weinig geld en onze poezen hebben er erg veel lol van.

Desalnietemin is een van onze poezen er ooit in geslaagd'op juist die 2 knopjes te gaan staan die een initvoice tot gevolg hadden....patch verkloot, maar tegelijk toch een soort van trots :D.

groet

Tom

Origineel geplaatst door Mikula
Daar maak je een grapje... toch?! ;{

Nee, ik maakte daar GEEN grapje !
...maar toch heeft het zo ver gelukkig nooit hoeven komen.....

Na een "kleine" aanvaring met de grootste boosdoener des binnen-zeiken hiero, hebben we er ook niet zo
vaak meer last van. consequentie is wel dat ik m'n dagen zal moeten slijten met een gekrenkte trots en enkele stevige littekens op m'n rechterhand

@ blieper: droplul = mega-cool !! vooral in z'n wet-suit :D

Ik ben heel HEEEEL blij dat mijn gear bij me ouders onder het huis staat (ook al levert dat wat akoestische problemen) en niet bij ons thuis want daar zitten 2 katten en GOD wat zijn die beesten irritant. Verharen, kotsen, zeiken, mauwen, meuren, vreten je arm, mollen alles wat los en vast zit, etc. Ik begrijp persoonlijk niet wat er zo leuk is aan zo'n beest dat het daar allemaal tegen opweegt (beesten liggen 3/4 van de dag te slapen behalve als je zelf wil slapen), ben zelf dan ook meer van het motto 'beesten buiten waar ze horen en ik binnen', maar goed, vriendin he ;)

Succes ermee in ieder geval bla, you'll need it :P

Het zal waarschijnlijk een slecht idee zijn (ik heb zelf geen kat), maar...... ga eens naar een hondenkennel met een microfoon en een (DAT) recordertje, neem het geblaf / gegrom van de grootste en gevaarlijkste exemplaren op en zet dit op de HD van je sampler. Kat in de buurt? Speel een willekeurige symfonie in D-hond en watch the result...(wel het volume flink opschroeven natuurlijk }:|).

Goede kans dat hij je studio mijdt als de pest.

Origineel geplaatst door Mikula

Katten zijn uit zichzelf ontzettend schone en zinderlijke dieren. Zoals gemmetje al zei "pist de kat ergens anders dan op de bak, is dit meestal uit onvrede"

Kan ook een teken zijn dat het beestje last heeft van een blaasontseking of gruis in de blaas of beide.

Onlangs hadden wij bij een van onze katten het vermoeden dat hij hier last van had (pisste idd op plekken waar hij, nou ja hij...heeft geen ballen meer, normaal niet zou pissen. Dierenarts kon nix vinden. Wij beesie weer mee terug. Anderhalf week klater kom ik beneden, lijkt hij vergiftigd, wat bleek...urine kon niet weg. Acuut naar dierenarts, daar is blaas geknapt...operatie verder en alles bij elkaar (los van speciale voer) €800,- lichter.......Hij ziet er nu uit als een retropunker (omgekeerde beenwarmers en kale plek over buik)...Maar gelukkig leeft hij nog. Helaas door catheter e.d. heeft hij nog steeds de neiging op plekken te pissen waar hij dat normaal niet zou doen. Gister voor checkup geweest en is nog steeds niet 100%

Moraal van dit verhaal, katten (ook al zorg je er goed voor) kunnen een dure hobbie zijn....zorg voor een reservepotje ;)

oowjaa het monster dat in te ruilen is tegen een synth met dezelfde dagwaarde woehahaha

Attachments

• tux.jpg
    tux.jpg
    198,4 KB · Bekeken: 95
Aha! Zo ziet Tux er dus uit!

Ik hoop dat ie er snel bovenop is. Hij ligt er hier een beetje laveloos bij, maar ja, de Duitse lease kat die wij hadden lag ook de hele dag zo, dus dat zegt nix.

Re: Ik krijg een kat

Origineel geplaatst door bikkel
Ik krijg van het weekend een kat kado van mijn vriendin, heel leuk allemaal, maar dat beest loopt wel door dezelfde ruimte als mijn spullen staan natuurlijk. Hoe zorg ik er voor dat het beest niet de kans krijgt om mijn apparatuur te slopen?

Hem brengen bij iemand die hem op kan zetten. :D

ben in februari verhuisd, m'n studio zit nou op zolder...Moet op zolder komen via een fliso-trap (oid), redelijk vervelende trap maar m'n kat klimt met 'r inmiddels 21 jaar zo de zolder op...Alles leuk en aardig, ze durft die trap wel op te klimmen, maar ze durft er niet meer af :(

Zit ik net lekker te klooien, begint die kat weer te janken dat ze naar beneden wil :frons:

Maar ja ben nog steeds blij met 'r :) D'r gezondheid is alleen wat minder, nierproblemen, de dierenarts was verbaasd dat ze nog zo vrolijk ronddartelt gezien de staat van 'r nieren, dus ben bang dat ze 't niet lang meer volhoudt =(

Maar 't is zo'n leuk beest, echt een kat die gezelschap nodig heeft...Zoals vanochtend, staat ze echt hard (en dan bedoel ik ook HARD) te schreeuwen voor m'n kamerdeur, een kwartier lang, dus op een gegeven moment gooi ik me slaapkamerdeur maar open, springt ze op m'n bed, loopt twee rondjes over me heen en gaat daarna lekker op het kussen naast me liggen pitten :) Echt leuk vind ik dat, zo'n kat die je aanwezigheid blijkbaar heel belangrijk vindt :)

Re: Re: Ik krijg een kat

Re: Re: Ik krijg een kat

Origineel geplaatst door marcuuu
Hem brengen bij iemand die hem op kan zetten. :D

Ik weet anders wel iemand die dit gedaan heeft... staat bij hem thuis nu in de woonkamer :confused:

Re: Re: Re: Ik krijg een kat

Re: Re: Re: Ik krijg een kat

Origineel geplaatst door divinio
Ik weet anders wel iemand die dit gedaan heeft... staat bij hem thuis nu in de woonkamer :confused:

en Felix...... hoe voelt dat nou ?

......heel de dag bij iemand in de woonkamer staan ?

8D

katten of knaagdieren
eten je geld op
knagen aan je glasvezelbekabeling ...
weg dr mee

Re: Re: Re: Re: Ik krijg een kat

Re: Re: Re: Re: Ik krijg een kat

Origineel geplaatst door gemmetje
en Felix...... hoe voelt dat nou ?

......heel de dag bij iemand in de woonkamer staan ?

8D

:engel:

en hier nog één van tux....gistermiddag in het zonnetje...inmiddels weer :okdan:

Attachments

• tux.jpg
    tux.jpg
    228,8 KB · Bekeken: 91
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back