Geluidskaart Audigy 2

oow thnx ik ga ze ff downloaden! maar moet ik dan eerst de orginele audigy drivers verwijderen?:halleluja

Weet ik niet meer :)
Zou het wel doen..
ASIO performance is ook goed met kxdrivers.. En je kan alle ins/outs mappen enzo met kabeltjes, wel geinig

Ik heb nu trouwens een 1820M.. Maar ik ben echt ontevreden over die drivers die erbij zitten...

sorry dat ik dit topic weer kick maar ik wil een audigy platinum aanschaffen (die eerste, dus niet die tweede) maar ik ben niet helemaal zeker of het voor stereo gebruik goed is. Immers staan de 5.1 mogelijkheden zo aangeprezen. Ik produce echter altijd stereo. Kan iemand me vertellen of ik hier stereo ook goed mee uit de voeten kan?

... ik snap het niet. Als je even rondzoekt op dit forum zie je overal dat er prima laaggeprijsde geluidskaarten te koop zijn die beter geschikt zijn voor muziekmaken, en die gewoon stereo zijn.

Waarom niet even goed rondkijken op dit forum en de rest van het internet, en meteen voor de Soundblaster kiezen?
Maar goed, als je haast hebt, koop dan maar gewoon een Audiophile.

dat is toch echt 60 euro teveel. de geluidskwaliteit is maar matig en de drivers zijn helemaal bagger.

een eenvoudige maar goede kaart hoeft je niet veel meer te kosten.

Origineel geplaatst door Dj REsound
De reden is dat ik hem voor 60 euro kan kopen eigenlijk. ;)

voor 60 euro kanje ook een 2e hands m-audio audiophile 2496 vinden.

het neige wat ik mis aan die creative zijn de meerdere iput/outputs, maar dat probleem is makkelijk te verhelpen door een 2e audiohpile aan te schaffen, of voor een emu te gaan.

Het is geen slechte kaart, maar het is afwegen wat zwaarder weegt, aantal iputs/outputs of stabiliteit/kwaliteit

Bericht door een moderator:
Marktplaats aanbieding verwijderd.

Back