[track] MULDER MAN - fred astaire!

Grappig loopje met een soort synth sample. Tja, meer kan ik er niet van maken dan: saaaai

Maak er nou is iets moois van in de vorm van een song? Arrangement en fx en eq zijn de key hier. Het is gewoon lang niet spannend genoeg.. En kom niet aan met 'het is maar een DJ tool' want dat pikken we niet! ;)

RV

hehehe

Nou ik ben misschien wat direct, maar ik denk dat als je dit uitwerkt met breaks en alles je een heel end komt Mulderman!

Origineel geplaatst door retrophreakcom
hey! KMT HKU! :) welke opleiding volg je? ik wil er volgend jaar heen, heb nog de toelatingsdag.

ook al? :D

:doei:

Origineel geplaatst door Arv
hehehe

Nou ik ben misschien wat direct, maar ik denk dat als je dit uitwerkt met breaks en alles je een heel end komt Mulderman!

no stress... can take a punch or two...

en voor de anderen nope ik zit zelf niet op de HKU, maar op Willem de Kooning in RDAM

Leuke ringtone. ;)

Die hihats zijn wel erg scherp hoor.

Origineel geplaatst door cirkelzaag
beat is oke maar wat een ontzettendK*T synthje.

dank jullie voor de lovende reacties!
DAAR DOE JE HET VOOR! :D

nope is een sample geen synth...

Origineel geplaatst door MULDER MAN
dank jullie voor de lovende reacties!
DAAR DOE JE HET VOOR! :D

nope is een sample geen synth...
is 't een sample? oh sorry dan... wauw! wat een mooie sample...;)

idee is wel grappig, maar vind hem veel te statisch; het swingt niet en de verschillende geluiden leven niet (modulatie anyone?)

Het is nu nog veel te simpel idd, maar ik hoor er wel iets heeeel vets in! krijg spontaan inspiratie!
Ik zou er op een gegeven moment echt een VETTE bassline in gooien, en de drums iets gevarieerder maken.
Luister eens naar mand over board, van bjorn svin, daar doet ie mij een beetje aan denken, als je daar wat ideetjes uit jat kan het echt heel vet worden!
suc6!

hoor net dat laidback luke hem draaide op roskilde.
en ik heb hem al drie keer in een club gehoord, en drie keer hadden de mensen echt iets van WOUW!
maar idd muzikaal stelt het geen reet nog voor.

ik maak ook club muziek. voor:dj:

:geslaagd:

damn wat is dat gaaf zeg.

ik ga hem nog wel ff reworken...
ik vind de opzet egt tof maar de track nog niet helemaal.

hee, ik ken de mpTHR33 nie meer downen

ik zal hem ff op me eigen servier zetten8o) ..
morgen staatie erop!

Hij is best leuk. Ik zou 'm wel iets minder statisch maken, en zoals al eerder gezegd, hij wordt op den duur wat saai.
Op de helft mag er wel iets gebeuren, wat ruimtelijke geluiden erin ofzo.
Het heeft potentie :L

Back