[track] Sinterklaas

Tis ook niet zo'n lokkende titel... Sinterklaas. Je had het beter Dark mijter meneer from hell
kunnen noemen. Maaruuhhhh... wil je een eerlijk oordeel ? :Z :Z :Z

Origineel geplaatst door 91project
Tis ook niet zo'n lokkende titel... Sinterklaas. Je had het beter Dark mijter meneer from hell
kunnen noemen. Maaruuhhhh... wil je een eerlijk oordeel ? :Z :Z :Z

geen lokkende titel? wow man ik werd wit rond m'n neus toen ik de titel las....
ik hou van dit soort ongein.....(ipv. al die muzikanten die zichzelf net iets te serieus nemen)
neon vomit, mag ik 'm inzingen (dan moet 'ie wel nog wat dommer klinken vind ik)
't klinkt allemaal nog wat te verantwoord...

Nu weet ik het! Jij bent de meneer die de muziek voor het land van laaf in de efteling geschreven heeft. :D

Origineel geplaatst door rob'n
Nu weet ik het! Jij bent de meneer die de muziek voor het land van laaf in de efteling geschreven heeft. :D

:dubbel: :dubbel: :dubbel:

al was het een hardcore nummer had ik het leuker gevonden. ik vind hardcore helemaal niks, maar het kan wel grappig zijn.

gewoon zef wat inschreeuwen als "OH KOM EENS KIJKEN..." distortion erover en knallen maar... :dj:

oh kom er eens zeiken ;) wat een verschrikkelijke jengel zeg:D Ik zou zeggen halverwege november gaan pluggen die handel. Nu is het nog wat vroeg voor de goed heilig man:dj:

ideale soundtrack voor de lokale winkel die de sint op bezoek krijgt 8o)

Ik hoop maar dat ik dit nog uit mijn hoofd krijg voordat ik ga slapen............

(zing in je hoofd met de synth melodie mee: )
njio jniom jnier njeens njijnjken, njiat njer njin njmijn njing njign njongnjing

Origineel geplaatst door 91project
kunnen noemen.
Hmm. nee mag geen religie op het forum he... ;)

Origineel geplaatst door Talsma
Ik zou zeggen: Ga eens bij "kinderen voor kinderen" langs:biertje:

Ik zit er aan te denken om een flinke robo vocoder er door te gooien.

Deed me direct denken aan the moog cook book.
Ik hou hier wel van,humor,mensen nemen muziek tegenwoordig veeeeeeeeeel te serieus,dank je wel voor de smile die dit me geeft.
Humor terug in de muziek,mijn stem heb je.

Origineel geplaatst door Neon Vomit
Dat kattengejank van de melodie is eigenlijk per ongeluk ontstaan.:D
hehe, t lijkt gewoon ook nog echt op n aantal katten die aan het mouwen zijn... wel leuk gemaakt op zich 8o)

Ik vind hem magnifiek!!!!! :okdan:

Die bas doet me denken aan dat muziekje van Paul mc Cartney (dat nummer met die kikkers.....ik weet effe niet meer hoe die heet) en ik zie de zeurderige katten al miauwen.

Je timing in het jaar is ronduit bagger.....maar dat kan wat mij betreft de pret niet drukken!
Van zulke onzin kan ik nou lachen.

Leuk gedaan! Muziek is en blijft emotie en lachen natuurlijk ook, goed idee! Voel ik nu hier een nieuwe thread aankomen rond de Sinterklaas tijd. ;)

[Thread] Sinterklaasje remixed thread [/Thread]

We wachten nog een aantal maandjes af :mega:

We All Stand Together

We All Stand Together

Origineel geplaatst door Alpha1
Die bas doet me denken aan dat muziekje van Paul mc Cartney (dat nummer met die kikkers.....ik weet effe niet meer hoe die heet) en ik zie de zeurderige katten al miauwen.

rsinga.jpg

rsingb.jpg

:)

Back