NI Elektrik Piano

Origineel geplaatst door virkaz
volgens mij issie ook 24bit trouwens...
ik weet niet hoe ie dat doet met een 16bit asio host

Op wat slaat dit nou toch?! Dit hangt toch van je soundcard af.. Als je soundcard 24bits ondersteund, kan je host dit toch ooooook!! :confused:
Maar ja.. je moet natuurlijk wel de manuals lezen van al je 'legale' hosts ;)

Ik vind het toch maar vreemd dat mensen zon reacties geven aan iets dat ze nog nooit hebben gezien/gehoord/gevoeld/gegeten/gedronken.
Weer wat vooroordelen erbij..

dat snap ik ook niet helemaal .. als je welleens in je leven een Fender Rhodes met versterker en effectpedaaltjes hebt meegesleept naar een gig toe zou ik zeggen dat je de voordelen van deze softsynth kan waarderen. Maar het blijft natuurlijk een persoonlijke keuze wat je doet.

Die hele issue over geheugengebruik is totaal niet goed begrepen, en over de soundcards met 16 bit 24 bit ook niet .. werkte die dfd extensie trouwens ikke? Want in dat geval kan kontakt die soundset waarschijnlijk ook gewoon lezen en afspelen?

Origineel geplaatst door ikke
Op wat slaat dit nou toch?! Dit hangt toch van je soundcard af.. Als je soundcard 24bits ondersteund, kan je host dit toch ooooook!! :confused:
Maar ja.. je moet natuurlijk wel de manuals lezen van al je 'legale' hosts ;)

gozer,
als ie de 24bit versie inlaad neemt ie toch veel meer geheugen in beslag...
dan de 16bit? :stupid

ok, ik was misschien wat cryptisch, maar ik bedoelde:
dat ie veel minder geheugen inneemt als ie op 16bit werkt dan als op 24 bit.

Euh ja.. noges: Wat logisch is. (ik had je wel begrepen)

Het geheugenprobleem is al opgelost! We streamen de 24bit samples nu direct van de harddisk. Maar idd een functie om je perfromance - kwaliteit af te regelen zou wel welkom zijn!

Back