Wist niet precies waar ik deze thread moest neerzetten. Dus als hij verkeerd staat dan hoor ik het wel.
Ik heb dus een computerkast gekregen waarin 2 scsi HD's zitten en een scsi cdrom. Er zit dus verder geen moederbord in de computer...het is dus meer een mooi hoesje voor de HD's en cdrom. Probleem is dat ding maakt een partij pokke herrie. Eerst dacht ik dat het misschien de fan was...maar het blijken dus de HD's te zijn.
De kast is dus niet echt mooi van achter afgewerkt (stukken open enzo), dus ik kan wel beginnen met de boel daar dicht te plakken, maar is er misschien nog een andere manier ? Van die stukken schuim in de computer plakken ??? Het is wel zo'n oude desktop computer die niet heel erg hoog is ....dus veel dingen erin plakken gaat waarschijnlijk ook niet lukken.
Wie heeft er tips !?!?!
alvast bedankt !
Ik heb dus een computerkast gekregen waarin 2 scsi HD's zitten en een scsi cdrom. Er zit dus verder geen moederbord in de computer...het is dus meer een mooi hoesje voor de HD's en cdrom. Probleem is dat ding maakt een partij pokke herrie. Eerst dacht ik dat het misschien de fan was...maar het blijken dus de HD's te zijn.
De kast is dus niet echt mooi van achter afgewerkt (stukken open enzo), dus ik kan wel beginnen met de boel daar dicht te plakken, maar is er misschien nog een andere manier ? Van die stukken schuim in de computer plakken ??? Het is wel zo'n oude desktop computer die niet heel erg hoog is ....dus veel dingen erin plakken gaat waarschijnlijk ook niet lukken.
Wie heeft er tips !?!?!
alvast bedankt !

) omdat het beter koelt als lucht en dat betekend dat je onderdelen langer mee gaan. En bij een harde schijf is temperatuur heel _belangrijk_. Als je je schijf 5 graden koeler krijgt gaat ie gewoon veel langer mee. Maar goed, koop eerst eens zon trillingsvrij ophangrek met rubber, dat zorgt dat de meeste trilling er uit is. Je hebt ook simpele afgesloten harde schijf rekjes. Die helpen ook goed.
Ik snap best dat nw schijven kopen geen optie is want ze zijn nou eenmaal rete duur...
Maar ik ben het wel met je eens voor 300 euro heb je wel een nieuwe scsi schijf... Ik hoor nl. altijd het irritante gezoem ook dwars door het lawaai van mijn monitors. Zelfs de adapter van mijn mobiel hoor ik constant terwijl andere mensen nix horen.