[TRAK] Myotoxine

Myotoxine??

Ik kan nu helaas niet luisteren, maar ik kan me voorstellen met deze naam dat je je benen lam danst?;)

Ik ben benieuwd...

Jeuz! serieus: ik vind deze veel beter hoor, zeker niet saai om naar te luisteren!, alleen die lead in het midden vind ik naar mijn mening niet echt erbij passen. Die basdrum is trouwens cool gemaakt 8)

die lead die erin komt vind ik juist wel goed want ik was net de interesse verloren in de track en
die lead wakkerd de interesse weer aan.

Origineel geplaatst door isnieZot
die lead die erin komt vind ik juist wel goed want ik was net de interesse verloren in de track en
die lead wakkerd de interesse weer aan.

en dat had ik nou ook :)

Cool, vind die lead ook OK.

Myotoxine moest ik wel eens opzoeken :

"Slangen-en spinnengif is eigenlijk niets meer dan een complexe samenstelling van eiwitten,die andere eiwitstructuren afbreken.

Er zijn verschillende gifsoorten met ieder een eigen werking. We kennen: Myotoxine dit is een gifsoort die vooral spierweefsel aantast, heamotoxine, die het bloedbeeld aantast en neurotoxine, die een uitwerking hebben op het zenuwstelsel.

Sommige gifslangen maken gebruik van combinaties van deze gifsoorten,hetgeen ze erg gevaarlijk maakt voor mensen."

minimaler hoor je het niet snel, maar toch gaat het niet vervelen. de lead breekt de zaak idd lekker.

ik krijg gewoon hartkloppingen van die bassdrum. stoer ! :)

Die lead in het midden van de track is dik oke de rest mwa niet mijn ding . ik zou de lead eruit pakken en dikke hardstijltrack van maken! suc6

vind de FX-geluiden erg cool.
Verder isset niet echt mijn ding; die beat doet mij iets teveel denken aan een stel Duitse mijnwerkers die in mars een tunnel inlopen.

Het lead-geluid staat wel erg los op de rest, maar goed.. da's een keuze

hullumol te geack. zoeper flexx. eindelijk een track die boven het maaiveld uitsteekt. ik kreeg een geweldige amiga-protracker-feel bij die lead.
ik dacht eerlijk gezegd dat je alleen maar graag ouwehoerde op dit forum...:okdan:

Gerse FX geluiden. zwaar spacy. Meesterlijke effecten.

Ik vind die lead ook iets minder, maar hij kleurt het nummer wel op.

Ik vind je titel echt toepasselijk. het lijkt wel of ik in een slechte trip beland ben!!

:okdan:

Origineel geplaatst door cirkelzaag
ik dacht eerlijk gezegd dat je alleen maar graag ouwehoerde op dit forum...:okdan:

Dan ken je 6trak nog nie ;)

Hijs weer fijn, zal nog wel ff duren voor er weer een psychedelic (6)trak verschijnt.

Origineel geplaatst door DJ_LecZ
Die lead in het midden van de track is dik oke de rest mwa niet mijn ding . ik zou de lead eruit pakken en dikke hardstijltrack van maken! suc6

:D :D

Luister nu voor de derde keer die lead opnieuw...

tjah.. zoals wij dat in Niekark zegguh: Godse vet !!

lekker deuntje, ik ga deze knippen en loopen. :P

Origineel geplaatst door trigg
vind de FX-geluiden erg cool.
Verder isset niet echt mijn ding; die beat doet mij iets teveel denken aan een stel Duitse mijnwerkers die in mars een tunnel inlopen.

Het lead-geluid staat wel erg los op de rest, maar goed.. da's een keuze

Duitse, heheheheh

Back