[TRAK] Myotoxine

De spanning is te snijden met deze track. Lekker duister. Mooie kick en geweldige effecten.
Ik zie het bouwen van 1 van de zoveelste finex locaties voor me, maar er zit een adder onder het gras. Het zal uiteindelijk een gifwijk worden. 8D8D8D

Cool die lead. Maak er een Italo track van:D

Greetz Erik

Waar heb je die masterlijke effecten vandaag getoverd?

't Nummer is niet mijn stijl ofzo, ik zou 't ook niet na kunnen maken. Maar vind 't wel vet gedaan! Zeker, op 't einde, die beat d.m.v een fade out door een cutoff. Einde is heel mooi gedaan.

En trouwens....door die stem (of iets wat er op lijkt, ik kan het niet plaatsen) die ik er steeds heel vaag doorheen hoor, krijg ik een heel raar gevoel bij. Voeg 'r een X-Files tintje aan toe. Dus netals die stem, hoor je allerlei mensen fluisteren, maar wel op die manier dat je het niet kan verstaan / plaatsen.

Succes!

Cool :okdan:
Past wel in 'n lekkere elektroset!

sodejuu wat vet !!!!!!! :okdan:

Ik denk dat de buren het ook gehoord hebben hehe, ik vergat da de monitoren nog aanstonden :P

Wat voor gear heb je gebruikt ? FX,sounds en ritme is echt monsterlijk goed

Erg koel gedaan man !

Die lead vind ik er niet zo bij passen. Beetje te standaard voor de rest van de track.

Net als de track Void vind ik deze track ook veel trekjes hebben van de composities van Pete Namlook (bekend van zijn samenwerking met Klaus Schulze - The Dark Side Of The Moog cd's). Lekkere ritmes en een goede sequence brengen je in een soort trance, heerlijk met een geestverruimend middel erbij (in mijn geval een flesje wijn ernaast).

Phochos:D :biertje:

Ja lekkur hoor! Hou wel van die diepe tripachtige muziek.

:D Grappig dat je niks verklapt over de gebruikte middelen, e.d. Had ook niets anders verwacht! :dubbel:

Origineel geplaatst door phochos
Net als de track Void vind ik deze track ook veel trekjes hebben van de composities van Pete Namlook (bekend van zijn samenwerking met Klaus Schulze - The Dark Side Of The Moog cd's). Lekkere ritmes en een goede sequence brengen je in een soort trance, heerlijk met een geestverruimend middel erbij (in mijn geval een flesje wijn ernaast).

Phochos:D :biertje:

dat zei je bij zn andere track ook al :)

Origineel geplaatst door Roel
dat zei je bij zn andere track ook al :)

Dat klopt, is dat erg dan?? Ik vond beide tracks veel weghebben van dhr. Namlook zijn muziek.

Phochos:D

dit is wel een ander nummer geworden, gewoon gaan met die banaan:okdan:

Origineel geplaatst door chrizz
Een mix tussendoor van ondergetekende..

Save as please

Een puike remix, klasse!!!!!!!!!!!!

Phochos:biertje:

ReMiX is mooi gemaakt, Chrizz :biertje: Lekker techno-trekje van gemaakt.
Ik vind de geluidjes in 't orginele nr. mooier, maar om nou te zeggen dat ik de 1 beter vind dan de andere..

To both: :okdan:

Back